loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 14 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
all_5-8_sabatini-garcia

 والتر ساباتینی رودی گارسیا را یک الماس می داند اما می گوید که رم حداقل تا بهار مجبور نیست در مورد تمدید قرارداد گارسیا بحث و گفتگو کند.
مرد فرانسوی ۷ بازی اول سری آ را با برد شروع کرده است تا گرگها بدون باخت و با بهترین آمار در صدر جدول جا خوش کنند.
با این حال شروع بسیار خوب گارسیا با رم توجه رسانه ها و تیم های مختلف زیادی را به خود جلب کرده است و همین باعث شده تا ۳ تیم مدعی فرانسوی به دنبال جذب این مربی ۴۹ ساله باشند. اخباری که باعث شده تا بار دیگر موضوع تمدید قرارداد او با رم را سر زبان ها بیاندازد.
والتر ساباتینی امروز و در مصاحبه ای با رادیو ورزشی آنچیو گفت: ” گارسیا یک الماس است و من هم این روز ها تلاش می کنم تا همکاران او را بیشتر درک کنم. ما در تابستان گزینه های دیگری اعم از ایتالیایی و خارجی را هم در نظر داشتیم اما او به ما ملحق شد. ”
” تمدید؟ این یک نیاز اجباری نیست. شاید در بهار پیش رو همدیگر را ملاقات کنیم. او هنوز با ما برای قرارداد دارد. ”
در ادامه ساباتینی در مورد شروع تاریخی گرگها در این فصل صحبت کرد.
” وقتی کار می کنید، به چیز های زیادی امید دارید. ۷ پیروزی پیاپی چیزی بود که هیچکس انتظارش را نداشت. به خصوص بدین شکل و صورتی که این پیروزی ها به دست آمد. ”
” اما ما قطعا با این راضی نمی شدیم. هدف اصلی ما احیای جو رم پس از شکست در فینال کوپا ایتالیای سال گذشته بود. ما آن را انجام دادیم و حالا می خواهیم اینگونه پیش برویم. ”
” گارسیا؟ من تحت تاثیر دانش او از فوتبال و راهی که همه چیز را نزدیک تر می کند قرار گرفته ام. او مردیست که حالا عاشق فوتبال ایتالیا شده است و روزانه ۷/۸ ساعت در مورد آن مطالعه می کند. ”
” من او را برای مدتی طولانی است که می شناسم. از زمانی که او در مانس کار می کرد و من در پالرمو بودم. امروز می توانم بگویم که انتخاب او ثروت بزرگیست. ”
” ما به چنین عملکردی امیدوار بودیم اما همه چیز همیشه آنطوری پیش نمی رود که ما امیدواریم. گارسیا به نظر می رسد که با رم زیاد کار کرده است. ”
” او ارزش هایش را به تیم داده است. ما خوشحالیم. “

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
rudi garcia roma (5)

گزارش های منتشر شده در ایتالیا و فرانسه حاکی از آن است که مارسی، موناکو و پاری سن ژرمن قصد دارند برای جذب رودی گارسیا سرمربی رم وارد عمل شوند.

مربی فرانسوی در این تابستان پس از ترک لیل به جالوروسی ملحق شد، و با کسب هفت پیروزی متوالی در سری آ تیم او به صدر جدول سری آ رسیده است.

عملکرد باورنکردنی روی نیمکت جالوروسی باعث شده که باشگاه های متمول فرانسوی در اندیشه استخدام این مربی ۴۹ ساله باشند.

کوریره دلو اسپرت گزارش داده که PSG و موناکو مربی رم را به عنوان گزینه ای مناسب برای آینده در نظر دارند، و رسانه های فرانسوی ادعا می کنند که مارسی هم وضعیت او را زیر نظر گرفته است.

گارسیا در تابستان قراردادی دو ساله را با رم به امضا رساند، اما با توجه به علاقه مندی طرفین احتمالا به زودی قرارداد او تمدید خواهد شد.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 20 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
garcia-derby2

این روزها در سراسر اروپا صحبت از رودی گارسیا و انقلابی که او در رم به پا کرده است.

مسئولین باشگاه رم هم قصد دارند این مربی فرانسوی را برای مدتی طولانی در پایتخت ایتالیا نگه دارند و به همین خاطر تلاش می کنند تا هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند.

کوریره دلو اسپرت امروز گزارش داده که مربی فرانسوی در حال حاضر قراردادی دو ساله با دستمزد ۱٫۲ میلیون یورویی دارد و باشگاه رم علاقه مند است تا قراردادی سه ساله با دستمزد ۲٫۴ میلیون یورویی به او بدهد.

گارسیا پیش از آمدن به رم چهار سال هدایت لیل را به عهده داشت.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 20 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
rudi garcia 8220

دیشب رم برابر سمپدوریا به پیروزی شیرینی دست پیدا کرد، اما رودی گارسیا سرمربی خوشفکر گرگها مجبور شد در دقیقه ۵۶ نیمکت تیمش را ترک کند و از روی سکوها دستورات لازم را به شاگردانش بدهد.

اعتراض به داور مسابقه دلیل اخراج مربی از کنار زمین بود.

بر اساس گزارشی که آنجلو مانجیانته، خبرنگار اسکای اسپرت، منتشر کرده سرمربی رم پس از بی توجهی داور مسابقه به خطای انجام شده روی مارکینیو با حالتی اعتراض آمیز گفته بود: «چشم داری که ببینی؟»


SAMPDORIA-AS-ROMA-GARCIA-BENCH-2

SAMPDORIA-AS-ROMA-GARCIA-BENCH

SAMPDORIA-AS-ROMA-GARCIA-BENCH-3

SAMPDORIA-AS-ROMA-GARCIA-BENCH-4

SAMPDORIA-AS-ROMA-GARCIA-BENCH-5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,120
  • بازدید کلی : 25,023