loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 13 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
pja 138644

در هفته هشتم سری آ ۱۴-۲۰۱۳ داوران ۱۱ بار روی نقطه پنالتی ایستادند و همین باعث تعجب بسیاری از فوتبالدوستان شد، اما نیکولا براسکی رئیس کمیته داوران این تصمیمات را اتفاقی دانسته است و از کار داوران تمجید کرده است.

«به نظرم این اتفاقی است، و شاید هفته بعد حتی یک ضربه پنالتی هم اعلام نشود. مهمترین چیز این است که داوران خوب کار کردند.»

البته تصمیمات داوران در این هفته برای برخی تیم ها خوشایند نبود.

در دیدار رم-ناپلی، تیم مهمان معتقد بود که ضربه پنالتی که به سود جالوروسی اعلام شد و همین اخراج پائولو کاناوارو صحیح نبود. پیئترو لئوناردی مدیر باشگاه پارما هم پس از شکست تیمش برابر ورونا قضاوت داوران در این فصل را مورد انتقاد قرار داد.

در آخرین دیدار هفته هم که اینتر در دقایق ابتدایی بازی شاهد اخراج دروازه بانش سمیر هندانوویچ و اعلام یک ضربه پنالتی به سود تورینو بود. مارکو برانکا مدیر اینتر ضمن اظهار نارضایتی از نحوه قضاوت داور به این مسئله اشاره کرد که یک کارت زرد می توانست برای جریمه گلر آنها کافی باشد.

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
lotitomangia

رم دوباره اوج گرفته و صدرنشین بی چون و چرای این فصل سری آ شده است.

اما، در گوشه دیگری از پایتخت، یک تیم هست که شرایط بسیار بدی پیدا کرده است.

لاتزیو در این فصل باخت های وحشتناکی داشته(دو باخت سنگین برابر یوونتوس، ناکامی در دربی، و آنها در چهار بازی اخیر خارج خانه فقط یک امتیاز کسب کرده اند) و رای اسپرت با انتشار گزارشی شوکه کننده از استعفای ولادیمیر پتکوویچ سرمربی خوشفکر این تیم خبر داده است.

البته برخی منابع خبری دیگر ادعا می کنند که پتکوویچ برای تغییر شرایط دو مسابقه دیگر فرصت دارد و باید برابر آپولون لیماسول(در لیگ اروپا) و کالیاری نتایج خوبی بگیرد.

از سینیشا میهاییلوویچ سرمربی تیم ملی صربستان و ستاره سابق لاتزیو به عنوان یکی از گزینه های مسئولین این باشگاه نام برده می شود. ادی ریا سرمربی سابق آنها هم یکی دیگر از گزینه های فعلی است، و خود این مربی هم خبر بازگشت احتمالی به استادیو الیمپیکو را رد نکرده است.

اما دیروز هم اتفاقی عجیب و البته مضحک برای لاتزیو رخ داد که احتمالا آنها تا مدت ها آن را فراموش نخواهند کرد.

ماجرا از این قرار است که پس از شکست ۲-۱ برابر آتالانتا، اتوبوس لاتزیو به ورزشگاه نیامد و بازیکنان رئیس کلودیو لوتیتو مجبور شدند با تاکسی خودشان را به فرودگاه برسانند!

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 42 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
basta

اودینزه، حریف بعدی رم در سری آ، دیشب با نتیجه ۱-۰ برابر میلان شکست خورد.

دوسان باستا هافبک-مدافع صرب پس از مسابقه دیشب از دیدار برابر جالوروسی در هفته آتی گفت.

«بازی بعدی ما برابر رم صدرنشین دشوار خواهد بود. بازی کردن برابر تیمی که هشت پیروزی متوالی کسب کرده آسان نیست.»

آندره آ لاتزاری، بازیساز ایتالیایی اودینزه، هم گفت: «رم تیم بزرگی است، آنها هنوز در این فصل شکست نخورده اند. ولی ما قطعا تلاش می کنیم تا کار را برایشان سخت کنیم، و باید ببینیم اوضاع چطور می شود.»

ابوالفضل بازدید : 18 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
roma rudi garcia 2123049

رم همچنان در سری آ به پیروزی می رسد و به صدرنشینی ادامه می دهد.

تیمی که رودی گارسیا ساخته جذاب و بی رحم به نظر می رسد و رکورد بی نظیری خلق کرده است.

کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ از چشم رسانه های اروپایی دور نماند و آنها با انتشار گزارش های متعدد رم را مورد تحسین قرار دادند.

نگاهی اجمالی داریم به گزارش های چند منبع خبری معتبر دنیای فوتبال در مورد رم.

اکیپ: جالورسی ناپلی را هم ۲-۰ برد. با اینکه بالزارتی نبود و توتی و ژروینیو هم مصدوم شدند. در غیاب کاپیتان، میرالم پیانیچ تکلیف مسابقه را مشخص کرد و برابر دیدگان مارادونا و ۴۵ هزار هوادار دو گل زد. به نظر هیچ چیز قادر به متوقف کردن تیم رودی گارسیا نیست.

مارکا: رم متوقف نمی شود. آنها «ماشین پیروزی» هستند. این هشتمین پیروزی متوالی بود. برابر تیم رودی گارسیا انگار هیچ اتفاقی به سود حریف نمی افتد. رم تبدیل به یک ماشین پیروزی شده، ۲۲ گل زده و فقط ۱ گل خورده. برابر ناپلی موفقیت بدون کمک کاپیتان به دست آمد، چون او به دلیل مصدومیت تعویض شد.

موندو دپورتیوو: رم به روند فوق العاده اش ادامه داد و مارادونا برای رم شانس آورد. این باعث شد که اختلاف دو تیم در جدول به پنج امتیاز برسد.

گواردین: پیانیچ به رم کمک کرد تا به پیروزی ادامه بدهد. هافبک بوسنیایی یک ضربه ایستگاهی عالی زد، و بعد هم پنالتی که مارکو بوریلو گرفته بود را گل کرد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 26 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
mardona b77a3d-28546-1382126644

جمعه دیگو آرماندو مارادونای بزرگ بالاخره برای تماشای یک فوتبال ایتالیایی به ورزشگاه رفت.

اسطوره دنیای فوتبال سالها به دلیل مشکلاتی که به دلیل مالیات پرداخت نشده اش بوجود آمده بود  اجازه ورود به خاک ایتالیا را نداشت، اما اخیرا این موانع از سر راهش برداشته شده و او می تواند آزادانه به کشورش محبوبش سفر کند.

دیگوی بزرگ به دعوت باشگاه رم و پس از تماس تلفنی کاپیتان فرانچسکو توتی در استادیو الیمپیکو حاضر شد تا برای اولین بار از روی سکوها ناپلی را تشویق کند.

اما مارادونا با دقایقی تاخیر در الیمپیکو حاضر شد. او در دوران بازیش هم ستاره وقت شناسی نبود، ولی این بار دلیل تاخیر او چه بود؟

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده تاخیر پرواز میلان-رم باعث شد که دیگو ۸ دقیقه ابتدایی مسابقه جمعه را دست بدهد. زمانی که او وارد جایگاه ویژه شد هواداران پارتنوپی با سر دادن شعار «فقط یک مارادونا هست» اسطوره آرژانتینی را تشویق کردند. البته واکنش طرفداران جالوروسی هم شعار «فقط یک کاپیتان هست» بود!

تاخیر دیگو باعث شد که برنامه های ویژه ای که باشگاه رم برای استقبال از او تدارک دیده بود انجام نشود، اما بالاخره رئیس جیمز پالوتا به آرزویش رسید و ملاقاتی با این چهره ی مشهور دنیای فوتبال داشت.

گفتنی است که پس از مسابقه جمعه، دیگوی بزرگ شام را در کنار کاپیتان توتی و رئیس پالوتا صرف کرد.

ابوالفضل بازدید : 14 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
nela

 سباستیانو نلا ستاره سال های دور تیم فوتبال رم پس از پیروزی جالوروسی مقابل ناپولی در مورد این بازی اظهار نظر کرد.
” ناپولی در مقابل رم در زمان هایی از بازی خودش را گم کرده بود و نمی توانست کاری انجام دهد. تصور می شد که بازی متعادلی را تماشا کنیم و همینطور هم شد اما پس از پس از یک صحنه بازی تحت تاثیر قرار گرفت و رم عملا سوار بر بازی شد. البته که عملکرد رم بهتر بود اما پنالتی هم کاملا بازی را تغییر داد. ناپولی رویکرد اشتباهی در بازی داشت و بازیکنای زیادی از این تیم در این بازی اصلا نتوانستند بازی خوب شان را ارائه کنند. آنها نگران بودند. بیش از حد در مقطعی از بازی اشتباه می کردند و این می تواند باعث شود تا ۴ یا ۵ بازیکن عملکرد بزرگی نداشته باشند. ضربه پنالتی بسیار مورد بحث و انتقاد قرار گرفت اما این می توانست پنالتی باشد. بوریلو او را به خوبی می شناخت و پیش از بازیکن حریف از فرصت استفاده کرد. “

ابوالفضل بازدید : 18 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Conte 6845

به هیچ وجه سورپرایز نشده ام!
آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی اش پیش از بازی برابر فیورنتینا گفت: ” من رم را در میان قهرمانان و بین آن ۶ تیمی که می توانند برای قهرمانی بجنگند قرار می دهم. آنها می توانند جزو ۳ رتبه بالای جدول باشند. ”
” من تکرار می کنم که به هیچ وجه سورپرایز نشده ام چون رم و اینتر در بازی های اروپایی این فصل حضور ندارند و از همه نظر این یک امتیاز برای آنها محسوب می شود. ”
اوا ادامه داد: ” وقتی تیمی که جلوتر از ما قرار دارد و دارد کار های فوق العاده ای را انجام می دهد، باید باعث تشویق ما برای ادامه دادن و رقابت باشد. بگذارید فراموش نکنیم که رم ۸ بازی از ۸ بازی اش را برده است در حالی که ما ۶ بازی را برده ایم و ۱ تساوی کسب کرده ایم. ”
او اظهار داشت: ” آنها با سرعتی فوق العاده و پرشور دارند پیش می روند که ما تنها باید آنها را تحسین کنیم. آنها تمامی رکورد های ممکن را خواهند شکست. ”
” شب گذشته آنها با چشمانی باز بازی می کردند. من دو تیم بسیار قدرتمند را دیدم. آ اس رم و ناپولی، دو تیمی که برای اسکودتو می جنگند. “

ابوالفضل بازدید : 9 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)
mardona _89598_l

دیگو آرماندو مارادونا امشب برای تماشای دیدار حساس رم-ناپلی در استادیو الیمیپکو حاضر خواهد شد.

اسطوره دنیای فوتبال به دعوت رئیس جیمز پالوتا پاسخ مثبت داده و آنجلو پیسانی وکیل او این موضوع را تایید کرده است.

«این رویدادی تاریخی است، چون اولین باری است که او از روی سکوها مسابقه ای در ایتالیا تماشا می کند. کسی چه می داند شاید داخل زمین هم برود(با خنده).»

ضمن اینکه برخی منابع خبری گزارش داده اند که دیشب فرانچسکو توتی کاپیتان رم در تماسی تلفنی از مارادونا خواسته تا به ورزشگاه بیاید.

مارادونا پرافتخارترین بازیکن تاریخ ناپلی محسوب می شود.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)
ALBIOL-HIGUAIN

 رافائل بنیتز ۲۱ بازیکن خود را برای دیدار فردا شب مقابل رم مشخص کرد.
دو تیم بالای جدول فردا شب ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می روند.
در حالی که اوایل هفته گفته می شد که گونزالو هیگواین و رائول آلبیول احتمالا بازی مقابل رم را به دلیل مصدومیت از دست می دهند اما با این حال نام شان در لیست قرار گرفته است اما مشخصت نیست که بتوانند از ابتدا آبی ها را همراهی کنند.
با این حال خوان زونیگا به دلیل مصدومیت بزرگترین غایب ناپولی در این دیدار خواهد بود.
اسامی بازیکنان دعوت شده: رافائل، رینا، کولومبو، آلبیول، کاناوارو، فرناندز، آرمرو، بریتوس، بهرامی، ژمایلی، همشیک، اینلر، مجیو، مستو، رودوسویچ، کالخون، مرتنس، هیگواین، اینسینه، پاندف، دووان

ابوالفضل بازدید : 19 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
Soccer: Serie A; Milan-Napoli

بر اساس گزارشی که اسکای اسپرت ایتالیا منتشر کرده خوان کامیلو زونیگا هافبک کلمبیایی به دلیل مصدومیت قادر نیست ناپلی را در دیدار برابر رم همراهی کند.

امروز صبح این بازیکن به طور جداگانه تمرین کرد و کادر پزشکی ناپلی در ساعات آتی زانوی او را مورد بررسی قرار خواهد داد.

البته با توجه به وضعیتی که او دارد بعید به نظر می رسد که در دربی جنوب حاضر شود.

از سوی دیگر، سرمربی رافائل بنیتز چند خبر خوب هم دریافت کرده است.

گونزالو هیگواین و رائول آلبیول آمادگیشان را به طور کامل به دست آورده اند و می توانند در ترکیب ثابت پارتنوپی قرار بگیرند.

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
Garcia Benitez

 مصاف جمعه شب گارسیا و بنیتز، اولین مصاف این دو نیست.
دو مربی بزرگ فرانسوی و اسپانیایی که فصل را به خوبی شروع کرده اند و دو رتبه بالا را به خود اختصاص داده اند، برای بار سوم رو در روی هم قرار می گیرند. دو مصاف قبلی این دو مربی به زمانی بر می گردد که گارسیا هدایت لیل فرانسه را برعهده داشت و بنیتز هم لیورپول انگلیس را هدایت می کرد. هر دو طرف یک بار موفق به شکست طرف مقابل شان شدند. با این حال برد سرمربی کنونی ناپولی پررنگ تر و سنگین تر از سرمربی رم بوده است.
در بازی رفت شاگردان گارسیا به لطف ضربه ایستگاهی هازارد که در دقیقه ۸۴ وارد دروازه شد برد ۱-۰ و سختی را کسب کردند اما در بازی برگشت شاگردان بنیتز بی رحم تر ظاهر شدند و با ۲ گل تورس و ۱ گل جرارد (پنالتی)، ۳-۰ لیل را شکست دادند.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
maradona2013

وکیل دیگو آرماندو مارادونا تایید کرده که اسطوره فوتبال آرژانتین احتمالا برای تماشای دیدار رم-ناپلی به استادیو الیمپیکو می رود.

دیگوی بزرگ در آن روز برای دریافت جایزه ی گاتزتا دلو اسپرت به شهر رم خواهد رفت و آنجلو پیسانی در مصاحبه با رادیو CRC از حضور موکلش در دیدار حساس جمعه خبر داده است.

«قسمت این بود که او در روز بازی رم-ناپلی در شهر رم باشد.»

«دیگو فقط چند متر با استادیو الیمپیکو فاصله خواهد داشت، به همین خاطر کسی چه می داند، شاید آن شب یک نفر دیگر هم به هواداران ناپلی اضافه شود.»

«این اولین باری خواهد بود که مارادونا برای تشویق ناپلی به ورزشگاه می رود. او واقعا امیدوار است که این اتفاق بیافتد. دیگو پنجشنبه شب به ایتالیا می آید و اگر بتوانیم به الیمپیکو می رویم.»

مارادونا به مدت یک دهه اجازه ورود به خاک ایتالیا را نداشت، اما او حالا مشکلات مالیاتی اش را حل کرده و بدین ترتیب او می تواند به این کشور سفر کند.

طبق برنامه دیدار حساس رم-ناپلی باید روز شنبه هفته آتی انجام می شد، اما به دلیل برگزاری یک تظاهرات گسترده در همان روز این دو تیم ۲۴ ساعت زودتر به مصاف هم می روند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
albiol

پاسکوآله تینا، خبرنگار لا ریپوبلیکا، به بررسی وضعیت چند بازیکن مصدوم ناپلی پرداخته است.

پارتنوپی باید روز جمعه به مصاف رم برود، اما مصدومیت چند بازیکن باعث نگرانی سرمربی رافائل بنیتز شده است.

«مشکل ناپلی آلبیول است، و مصدومیت او موضوع ساده ای نیست. مجو و زونیگا هم فیزیوتراپی می کنند، و مشکلی برای بازی با رم نخواهند داشت. بازیکن کلمبیایی علیرغم درد زانویش در تلاش است تا آمادگی کاملش را به دست بیاورد. هیگواین هم دوشنبه به تمرینات گروهی برمی گردد. اما احتمال اینکه آلبیول در استادیو الیمپیکو غایب باشد زیاد است.»

در صورت غیبت آلبیول، فدریکو فرناندز یا پائولو کاناوارو احتمالا به همراه میگوئل بریتوس در مرکز خط دفاعی ناپلی قرار می گیرند.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
roma napoli ee

دیدار بزرگ هفته ی هشتم سری آ میان رم صدرنشین و ناپلی جمعه ۱۸ اکتبر برگزار خواهد شد – ۲۴ ساعت زودتر از برنامه قبلی.

دیدار دو تیم طبق برنامه مسابقات باید ۱۹ اکتبر انجام می شد، اما در آن روز تظاهرات گسترده ای در پایتخت در اعتراض به ساخت راه آهن سریع السیر برگزار خواهد شد و این مسئله باعث نگرانی مسئولین در خصوص مسائل امنیتی شده بود.

به هر صورت، مسئولین تصمیم گرفتند که این دیدار را یک روز زودتر برگزار کنند.

رم و ناپلی جمعه در ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت.

رم تمامی دیدارهایش در این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته، در حالی که آتزوری با دو امتیاز کمتر در کنار یوونتوس در رده ی دوم قرار گرفته است.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
totti 1002726

سمپدوریا امروز با گل ادر در دقایق پایانی از شکست خانگی برابر تورینو گریخت، و دلیو روسی ضمن انتقاد از مهاجمان تیمش از  آنها خواست که فرانچسکو توتی کاپیتان رم را الگوی خود قرار بدهند.

«در فوتبال امروز می بینم که مهاجمان وقتی توپ را در اختیار ندارند عقب می آیند یا به کناره ها می روند و آنها باید به تیمشان کمک کنند. این را در تیم های بزرگ می بینیم، فقط ببینید توتی در رم چه می کند…»

کاپیتان رم، که همچون فصل گذشته بهترین بازیساز سری آ است، دیشب موفق شد دو بار دروازه اینتر را باز کند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
nico lopez

فرانچسکو گیدولین، سرمربی اودینزه، در مصاحبه با اسکای اسپرت از تصمیمش برای قرار دادن نیکو لوپز در ترکیب اصلی تیمش گفت.

مهاجم اروگوئه ای، که در این فصل پس از ترک رم با مالکیت مشترک به انزو فریولی رفته، در پیروزی ۲-۰ تیمش برابر کالیاری برای اولین بار در ترکیب اصلی بیانکونری قرار گرفت.

«من نیکو لوپز را در تمرینات آماده دیدم، و تصمیم گرفتم که از او به عنوان بازیکن ثابت استفاده کنم. شاید زمان مناسبی نبود، ولی او خوب کار کرد.»

این اولین باری بود که لوپز در سری آ به عنوان یک بازیکن ثابت به میدان رفت.

مهاجم ۲۰ ساله فصل گذشته شش بار به عنوان یار ذخیره برای رم در لیگ به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
Roma-Bologna nella foto striscione tifosi Roma21523

روزنامه ی اسپانیایی مارکا در روزهای اخیر با انتشار گزارشی به بررسی شروع فوق العاده ی چند تیم در لیگ های مختلف سراسر اروپا پرداخته بود.

در این مقاله از آرسنال، اتلتیکو مادرید، بورسیا دورتموند، موناکو و رم – که همگی صدرنشین لیگ های کشورشان هستند – نام برده شده بود. مارکا نوشته بود که این تیم ها قادرند شرایط سختی را برای قدرت های سنتی رقم بزنند.

روزنامه ی اسپانیایی به این موضوع هم اشاره کرده بود که موفقیت های رم فقط به نتایج عالی محدود نمی شود و جالوروسی زیر نظر رودی گارسیا فوتبالی جالب توجه را به نمایش می گذارد که نشان دهنده آغاز یک دوران جدید است.

ابوالفضل بازدید : 12 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
ramiiee

گابریله چیونو، ایجنت فیفا، نظرش را در خصوص عملکرد رودی گارسیا سرمربی رم بیان کرده و در رابطه با چند گزینه ی جالوروسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی هم توضیحاتی ارائه کرده است.

رودی گارسیا صدرنشین لیگ است. تعجب کردید؟

«نه. خیلی وقت ها ما متوجه این نیستیم که مربیان خارجی خوبی هم وجود دارند. گارسیا یکی از  آنهاست.»

رم مثل لیل، چه چیزی این دو تیم را شبیه به هم می کند؟

«سبک بازیشان؛ هر بازیکن تیم می داند که باید چه کند، و این رمز تیم های گارسیاست.»

ژروینیو توسط گارسیا احیا شده، این برایتان عجیب نیست؟

«من تعجب نکردم…ژروینیو در لیل را به خاطر دارم. برایم عجیب بود که در آن زمان به ایتالیا نیامد. اما او بازیکنی است که برای اجرای برنامه های گارسیا مناسب است.»

مربی به یکی دیگر از شاگردان سابقش هم علاقه مند است، عادل رامی از والنسیا. چه نظری دارید؟

«رودی او را خیلی خوب می شناسد، و قبلا مربی اش بوده است. خیلی بد شد، اگر دست من بود پیش از این او را از لیل می خریدم. ولی والنسیا حاضر نیست او را کمتر از ۱۰ میلیون یورو بفروشد.»

یکی دیگر از گزینه ها دینه از PSG است. امکان خریدش هست؟

«خیلی سخت است، PSG پول زیادی برای او پرداخت کرد.»

قرضی چطور؟

«او خیلی بازی نمی کند، این درست است، اما فکر نمی کنم PSG حاضر شود او را به ایتالیا بفرستد،  حداکثر لیگ ۱٫»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 28 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
mauri 120529100417482_660_320

پس از برگزاری دادگاه پرونده ی کالچو اسکومزه محرومیت شش ماهه ی استفانو مائوری کاپیتان لاتزیو به نه ماه افزایش پیدا کرد.

هافبک ایتالیایی مسئولین را از تلاش عده ای برای تبانی در بازی جنوا-لچه می ۲۰۱۱ مطلع نکرد و همین مسئله باعث شد تا با محرومیتی شش ماهه مواجه شود، اما او اخیرا درخواست فرجام خواهی برای کاهش محرومیتش به دادگاه ارائه کرده بود.

از سوی دیگر، دادستان استفانو پالاتزی در تلاش بود تا این بازیکن را به جرم تقلب ورزشی با محرومیت بسیار سنگینی مواجه کند.

دادگاه فدرال امروز حکم نهایی را اعلام کرد، و مائوری دوباره مقصر شناخته شد و محرومیت او هم به نه ماه افزایش پیدا کرد.

وکیل مائوری ضمن ناعادلانه خواندن حکم دادگاه تاکید کرده که آنها به تلاش هایشان برای اثبات بی گناهی این بازیکن ادامه خواهند داد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
waltermazzarriinterx324

والتر ماتزاری سرمربی اینتر در آستانه دیدار تیمش برابر رم از شاگردانش خواسته تا برای تولد ۵۲ سالگی اش به او هدیه ی تولد ویژه ای بدهند.

«بهترین هدیه ادامه دادن این مسیر در بازی برابر تیمی بزرگ چون رم خواهد بود.»

نراتزوری با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول سری آ قرار گرفته و ۴ امتیاز با رم صدرنشین فاصله دارد.

ماتزاری، که امروز ۵۲ ساله شده، در لیورنو، رجینا، سمپدوریا و ناپلی کارنامه ی بسیار موفقی در سری آ داشته است.

ابوالفضل بازدید : 12 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
belfodil

ایشاک بلفودیل مهاجم الجزایری اینتر، که فصل گذشته با پیراهن پارما دروازه رم را باز کرد، ادعا می کند که او و یارانش قصد دارند ناکامی برابر کالیاری را در بازی با جالوروسی جبران کنند.

نراتزوری با یک گل از کالیاری پیش بود، اما در نهایت آنها با یک امتیاز به میلان بازگشتند تا چهار امتیاز از رم صدرنشین عقب بیافتند.

«ما با روحیه ی مناسبی به زمین رفتیم، می خواستیم دوباره موفق شویم و اولین گل را هم زدیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. حالا تلاش می کنیم تا هفته ی بعد برابر رم جبران کنیم.»

بلفودیل هنوز برای اینتر گلی به ثمر نرسانده است.

ابوالفضل بازدید : 14 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
rizzoli bu

جیانلوکا پاپارستا، داور سابق و مشهور سری آ، معتقد است که کمیته ی داوران باید در انتخابش برای دیدار حساس اینتر-رم دقت زیادی داشته باشد.

جالوروسی در حال حاضر صدرنشین سری آ است و شاگردان رودی گارسیا در بازی بعدی به مصاف نراتزوری می روند، تیمی که با چهار امتیاز کمتر در رده ی چهارم قرار دارد.

«به نظرم ریتزولی انتخاب می شود. براسکی{رئیس کمیته ی داوران} برای جلوگیری از ایجاد جنجال بهترین داور ایتالیا را انتخاب خواهد کرد. در طول دوران کاری اش، او در مسابقه های مهمی را سوت زده مثل فینال لیگ قهرمانان و قطعا او توانایی قضاوت چنین بازی را دارد.»

گفتنی است که ریتزولی داور دیدار جنجالی دو تیم در فصل ۰۹-۲۰۰۸ بود، مسابقه ای که با تساوی ۳-۳ رسید. این داور باتجربه در آن مسابقه فریب ماریو بالوتلی را خورد و یک ضربه پنالتی به سود نراتزوری اعلام کرد.

 C_3_Media_727849_immagine_l

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
livorno 137084-3

یکی از هواداران لیورنو به دلیل تخلفاتش در دیدار توسکان ها برابر رم با محرومیت سختی مواجه شد.

این مرد ۵۹ ساله طبق حکم دادگاه به مدت سه سال اجازه ورود به ورزشگاه ها را نخواهد داشت.

در دیدار لیورنو-رم که ۲۵ اگوست برگزار شد، پس از به ثمر رسیدن اولین گل رم، این هوادار بطری آبی را به سمت یک گزارشگر رادیو پرتاب کرده و باعث شد که او از ناحیه صورت آسیب ببیند.

جالوروسی موفق شد با گلهای دنیله دروسی و الساندرو فلورنزی سه امتیاز شیرین را در آرماندو پیچی بدست بیاورد.

ابوالفضل بازدید : 19 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
delio rossi 40-360

جالوروسی در بازی امشب باید مراقب سمپدوریای دلیو روسی باشد زیرا رکورد این مربی برابر پایتخت نشینان فوق العاده است.

روسی به همراه پالرمو، فیورنتینا و سمپدوریا در پنج دیدار اخیرش برابر رم به پیروزی رسیده است!

اما با بررسی دیدارهای خانگی تیم های این مربی مقابل گرگها رکورد او جالب تر هم می شود.

در شش دیدار اخیری که تیم های روسی از رم پذیرایی کرده اند، شاگردان او ۱۸ امتیاز ممکن را بدست آورده اند.

رم رودی گارسیا هم در این فصل شروعی فوق العاده داشته و در چهار دیدار متوالی به پیروزی رسیده است.

از سوی دیگر، سمپدوریا فقط دو تساوی بدست آورده است.

ابوالفضل بازدید : 14 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
rudi garcia 863813

سبینو نلا اسطوره ی رم، که سابقه پوشیدن پیراهن ناپلی را هم دارد، از حضور دو تیم سابقش در صدر جدول سری آ خوشحال است.

جالوروسی و پارتنوپی با چهار پیروزی متوالی شروعی قدرتمند در فصل جدید سری آ داشته اند.

«نمی دانم حضور این دو غریبه در صدر جدول چه مفهومی دارد، یا اینکه جای دیگری خواندم که گفته بود این انتقام تیم های جنوبی از شمالی هاست، ولی از یک موضوع مطمئن هستم. حتی با اینکه تازه هفته چهارم را پشت سر گذاشتیم رم و ناپلی پیام مهمی برای سایر تیم ها فرستاده اند.»

«به نظرم قدرت اصلی این دو تیم به گارسیا و بنیتز است. آنها عملکرد بسیار موفقی داشته اند و مثل کنته در یوونتوس کار کرده اند.»

ابوالفضل بازدید : 17 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
PARMA-AS-ROMA-TEAM-CELEBRATING-4

امانوئله فیلیپینی، هافبک سابق لاتزیو، معتقد است که رم به دلیل روحیه ی قوی تر در دربی پیروز شده است.

جالوروسی موفق شد پس از پنج مسابقه بالاخره در دربی به پیروزی برسد.

«نیمه اول خیلی متعادل بود، شاید تیم ها خیلی احتیاط کردند تا گلی دریافت کنند. فرصت هایی بود، ولی استفاده نکردند. در نیمه دوم رم وضعیت را عوض کرد، تیمی که دارد در لیگ خوب کار می کند و با گارسیا مسیر صحیح را پیدا کرده است. لاتزیو ترسیده بود و وقتی گل خوردند دیگر بازی را از دست دادند.»

«چیزی که لاتزیو کم داشت شخصیت بود. به نظرم رم به خاطر فینال کوپا ایتالیا انگیزه ی بیشتری داشت. باید با انگیزه ی بالا در دربی حاضر شوید و لاتزیو اراده لازم برای کسب پیروزی را از خودش نشان نداد.»

ابوالفضل بازدید : 14 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
CarloTotti-2

کارلو زامپا، گزارشگر محبوب رمی ها، معتقد است که رودی گارسیا مربی است که جالوروسی را به اوج خواهد رساند.

گرگها با مربی فرانسوی چهار پیروزی متوالی در لیگ کسب کرده اند و زامپا از قرار گرفتن تیم محبوبش در صدر جدول خوشحال است.

«افتخار می کنم که رم و ناپلی در صدر جدول هستند. رم سرانجام مربی که در دو سال اخیر کم داشت را پیدا کرده است. به نظر می رسید که دروسی رفته، اما او علیرغم همه ی مشکلات ماند. در ناپل هم آنها بازیکنان مهمی را از دست دادند، اول از همه کاوانی ولی فعلا به نظر می رسد که همه او را فراموش کرده اند چون همه چیز خوب پیش می رود. هیگواین خرید بزرگی است و آمادگی زیادی دارد.»

ابوالفضل بازدید : 11 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
roma_lazio_scontri_tifosi_polizia_lp

پس از دربی روز یکشنبه، که با برتری ۲-۰ رم به پایان رسید، هفت هوادار لاتزیو به دلیل پرتاب اشیایی به سمت پلیس دستگیر شدند.

پس از به پایان رسیدن دربی پایتخت، پلیس در کنترل تماشاگران موفق عمل کرد، اما درگیری هایی هم صورت گرفت.

چند تماشاگر لاتزیو که بیرون از ورزشگاه دستگیر شدند عضو گروهی هستند که قصد داشتند در بخش دیگری از پایتخت با هواداران رم درگیری شوند که البته تلاش های آنها با ناکامی مواجه شد.

به نظر می رسد که برگزاری دربی در روز باعث کاهش درگیری ها میان تماشاگران شده است.

همچنین ایگنازیو مارینو، شهردار پایتخت، ضمن ابراز رضایت از نحوی برگزاری دربی از تماشاگران رم و لاتزیو تشکر کرده است.

ابوالفضل بازدید : 22 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
totti her32

در آستانه دربی پایتخت سایت TMW با مارکو بالوتا سنگربان سابق لاتزیو، که سالها با پیراهن این تیم در سری آ به میدان می رفت، گفتگویی داشته است.

رم و لاتزیو در حالی به مصاف هم می روند که سه امتیاز آنها را در جدول رده بندی از یکدیگر جدا کرده است.

این دربی چطور است؟

«مثل بازیهای دیگر نیست. اما در شرایط خوبی دارد برگزار می شود و به نظرم بازی خوبی از آب در می آید.»

کدام یک شانس بیشتری دارند؟

«لاتزیو از بازی در اروپا می آید و زمان کمتری برای ریکاوری داشته است. اما در چنین موقعیت هایی خستگی اهمیتی ندارد، هر دو تیم در یک سطح هستند، و پیش بینی کردن سخت است.»

ستاره های بازی؟

«هرنانس و توتی، و دومی هم که با تمدید دو ساله ی قراردادش روحیه گرفته است.»

چه انتظاری از هواداران دارید؟

«امیدوارم که هواداران رفتار خوبی داشته باشند. دربی فقط زمانی نیست که بازی انجام می شود، قبل و بعد از آن هم اهمیت دارد.»

ابوالفضل بازدید : 19 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

رم این فرصت را دارد که انتقام شکست تلخ ۲۶ می را از لاتزیو بگیرد، و به نظر می رسد که روحیه ی هواداران جالوروسی بالا رفته است.

در آخرین جلسه ی تمرینی گرگها یک بنر بیرون از تریگوریا خودنمایی می کرد و روی آن نوشته شده بود: «بیایید آنها را داغون کنیم!»

رم میزبان دربی پایتخت در دور رفت سری آ است و انتظار می رود که هواداران به شکلی گسترده از این مسابقه ی حساس استقبال کنند.

از سوی دیگر هواداران بیانکوچلستی، که در روزهای اخیر توهین های زیادی را نسبت به گرگها انجام داده اند، کمتر از حد انتظار برای ورود به استادیو الیمیپکو بلیت تهیه کرده اند.

ابوالفضل بازدید : 18 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
gol-insigne-1

آنتونیو اوتایانو، ایجنت لورنزو اینسنیه، عملکرد فوق العاده ی ستاره ی جوان ناپلی برابر دورتموند را با بازیهای بزرگانی همچون فرانچسکو توتی مقایسه کرده است.

مهاجم جوان آتزوری در بازی برابر نایب قهرمان اروپا در فصل گذشته یک ضربه ی آزاد تماشایی به ثمر رساند و نمایشی دیدنی داشت.

«شوری که در سن پائولست واقعا دیدنی است. لورنزو واقعا هیجان زده شده بود و پاهایش می لرزید. حرکات تکنیکی اش مثل قهرمانانی چون دل پیرو، باجو و توتی بود.»

پیش از این هم بارها مسئولین باشگاه ناپلی اعلام کرده اند که هدف اینسینیه تبدیل شدن به اسطوره ای چون توتی است.

ابوالفضل بازدید : 21 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)
nela 20090629_nela

سباستیانو نلا، اسطوره ی رم، از سه پیروزی متوالی جالوروسی در آغاز فصل گفته و از سرمربی رودی گارسیا تمجید کرده است.

جالوروسی با کسب ۹ امتیاز به همراه ناپلی در صدر جدول سری آ قرار گرفته است.

«فلسفه ی او بازی کردن برای رسیدن به دروازه است. مربی به تیم آرامش داده، و آنها در نیمه دوم به این دلیل خوب کار کردند که از نظر فیزیکی آماده بودند. تیم به دنبال مالکیت توپ است، خوب بازی می کند و توپ را روی زمین حرکت می دهد. این به خاطر مربی است.»

جالوروسی در دیدار برابر پارما ۱-۰ عقب افتاده بود، اما در نیمه ی دوم با سه گل همه چیز را از آن خود کرد.

ابوالفضل بازدید : 23 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
strot 54-1378120061

گونزالو هیگواین شکار تابستانی ناپلی گرانترین خرید تابستانی این فصل سری آ بود، اما چه بازیکنان دیگری در میان ده خرید برتر جای دارند؟

۱) گونزالو هیگواین – رئال مادرید به ناپلی ۳۷+۳ میلیون یورو

۲) ماریو گومز – بایرن مونیخ به فیورنتینا ۱۵٫۵+۵٫۵

۳) کوین استروتمن – آیندهوون به رم ۱۶٫۵+۳٫۵

۴) آنجلو اوگبونا – تورینو به یوونتوس ۱۳+۲

۵) کارلوس توز – منچسترسیتی به یوونتوس ۹+۶

۶) آدم لیاییچ – فیورنتینا به رم ۱۱+۴

۷) مهدی بناتیا – اودینزه به رم ۱۳٫۵

۸) رائول آلبیول – رئال مادرید به ناپلی ۱۰+۲

۹)الساندرو ماتری – یوونتوس به میلان ۱۱

۱۰) دریس مرتنس – آیندهوون به ناپلی

ابوالفضل بازدید : 44 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
fans dd

مائوریتزیو ستی، رئیس باشگاه هلاس ورونا، در مصاحبه با وب سایت رسمی تیمش از حمله به مربی و بازیکنانش پس از مسابقه برابر رم گفته است.

ورونا با نتیجه ۳-۰ در استادیو الیمپیکو مغلوب جالوروسی شد، اما به نظر می رسد که تیفوسی ها مشکلاتی برای اتوبوس آنها ایجاد کرده اند.

“واقعا بی سابقه بود. برخی اتفاقات تاسف بار رخ داد. معجزه ای بود که کسی آسیب ندید، من با مربی، اعضای کادر فنی و بازیکنانی که در اتوبوس بودند و خیلی ترسیدند اعلام همبستگی می کنم. فوتبالی با میله های آهنی و سنگ مال ما نیست. اتفاقی جدی برای هواداران ما در پالرمو رخ داد و متاسفانه حالا این اتفاق برای تیم افتاده است. باید افرادی که مسئول این اتفاقات هستند را به شدت مجازات کرد.”

هواداران رم پیش از شروع فصل هم جنجالی های مختلفی رقم زدند، و حتی در دیدار دوستانه مقابل ترنانا دو هوادار این تیم کوچک با ضربات چاقو راهی بیمارستان شدند!

ابوالفضل بازدید : 21 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)
andrea mandorlini99

هلاس ورونا، که هفته گذشته پیروزی شیرینی مقابل میلان کسب کرده بود، برابر رم با نتیجه ۳-۰ شکست خورد، اما آندره آ ماندرولینی از میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی جالوروسی و گل زیبایی که به ثمر رساند تمجید کرده است.

سرمربی ورونا در ابتدا پاسخگوی سوالات خبرنگار مدیاست شد.

نیمه اول خوب بازی کردید، گل مایکون باعث شد تیمتان از هم بپاشد؟

“خب، آن گل بازی را عوض کرد، بعد گلی عالی از پیانیچ کار را تمام کرد، عجب گل زیبایی زد.

پس از گذشته دو هفته راضی هستید؟

“خب راضی بودن بعد از باخت ۳-۰…اشتباهاتی داشتیم، ولی رویارویی با میلان و رم سخت است، و ما سه امتیاز داریم، و اگر آن گل به خودی شکل نمی گرفت و بعد هم گل پیانیچ ما می توانستیم کارهای بیشتری انجام بدهیم. اما تیم آنها کیفیت زیادی داشت.”

ماندرولینی در مصاحبه با اسکای هم گفت: “گل اول که توپ را داشتیم و آن را از دست دادیم، بعد هم گل پیانیچ کار ما را تمام کرد. در یک ساعت اول ما خوب کار کردیم و فقط روی شوت های از راه دور اذیت شدیم، اما بعد کیفیت ترکیب آنها بود که تفاوت را رقم زد.”

ابوالفضل بازدید : 21 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
toni 450-jZsBC.AuSt.55

لوکا تونی دوباره، پس از فصل ۱۰-۲۰۰۹ و به ثمر رساندن ۵ گل در ۱۵ بازی برای جالوروسی، به مصاف یاران توتی می رود.

مهاجم دوست داشتنی فصل را با دو گل برابر میلان آغاز کرده و حالا او امید اول تیمش است.

تونی تا به حال با پیراهن پنج تیم(ویچنزا، برشا، پالرمو، فیورنتینا و جنوا) با یاران توتی روبه رو شده، سه بار گلزنی کرده، اما فقط یک پیروزی داشته(۲۷ فوریه ۲۰۰۵ در دیداری که پالرمو با دو گل جالوروسی را شکست داد)، و هفت تساوی و پنج شکست.

ستاره ی باتجربه فصل گذشته به همراه فیورنتینا سه بار مغلوب رم شد.

اما هلاس ورونا مهاجمان خوب دیگری هم در ترکیبش دارد. پس از تونی، دنیله کاچیا(آقای گل سری ب در فصل گذشته با ۲۴ گل)، ایگناسیو تالب(یار ده گله در فصل گذشته) و بوکسو یانکوویچی قرار دارند که همیشه به رم خوب گل می زند.

البته نباید ساموئله لونگوی باانگیزه و جوان را فراموش کرد.

اما توتی و یاران باید بیش از هر چیزی مراقب ضربات سر تونی باشند.

ابوالفضل بازدید : 20 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)
colant

استفانو کولانتونو، سرمربی آتالانتا، فصل را با باخت ۲-۱ برابر کالیاری شروع کرد.

و این مربی اهل رم در خصوص وضعیت فعلی فوتبال ایتالیا، حضور مربیان خارجی و جالوروسی صحبت کرده است.

“شایعات هم بخشی از کار است. مربیان ما در اروپا بسیار خوب کار می کنند. طبیعی است که مربیانی به کشورهای دیگر بفرستیم و مربیانی هم بیایند. بعضی از مربیانی که می آیند خوب هستند، به نظرم پتکوویچ{سرمربی لاتزیو} سال گذشته بسیار خوب کار کرد و یا رودی گارسیا، کسی که خیلی خوب شروع کرده است. بردن اولین مسابقه در سری آسان نیست چون هر اتفاقی در لیگ ما ممکن است. در مقایسه با تیم های دیگر اروپایی، یوونتوس شاید پایین تر است، اما برخلاف کشورهای دیگر تعادل بیشتری داریم.”

از رم جدید خوشتان می آید؟

“طبیعی است که به کمی زمان نیاز داشته باشد. مربی تفکرات جدیدی آورده است. شروع کار با پیروزی اهمیت داشت. مردم اسوالدو و لاملا را دوست داشتند، اما بازیکنان دیگری هم هستند، خیلی جوان، اما بسیار خوب.”

ابوالفضل بازدید : 22 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)
sport_calcio_italiano_roma_tifosi

اوبالدو ریگتی، مدافع رم پرافتخار دهه ی ۸۰، در مصاحبه با TMW نظراتش را در خصوص فعالیت های رم در بازار نقل و انتقالات، اریک لاملا و آدم لیاییچ بیان کرده است.

لیاییچ بجای لاملا، رم معامله ی خوبی انجام داد؟

“رم و همین طور گارسیا به خوبی بررسی های لازم را انجام دادند. بازیکن بزرگی را از دست دادند، اما پول خوبی گرفتند، و باشگاه مهره ی مناسبی را جایگزین او کرد، و لیاییچ اگر توانایی هایش را زیر نظر گارسیا نشان بدهد می تواند از پس کار بر بیاید. من به گارسیا اعتماد زیادی دارم، همان طوری که در ماجرای جروینهو از او حمایت کردم. ظاهرا لیاییچ خصوصیات مورد نیاز را دارد.”

نظرات راجع به این رم چیست؟

“با توجه به چیزی که تا به حال دیدم به نظرم رم باید بهتر شود، اما فعلا این وضعیت طبیعی است. گارسیا مدیری عالی است.”

این نگرانی وجود دارد که فروش بازیکنانی چون لاملا و مارکینیوس مانع از رشد پروژه ی رم شود…

“در مورد لاملا باید بگویم گاهی توان کافی برای جلب رضایت بازیکن و متقاعد کردنش برای ماندن را ندارید. بعضی اوقات هم نمی توانید فشارهای موجود را تحمل کنید و بازیکن را از رسیدن به خواسته اش منصرف کنید. از نظر من، رم پروژه اش را فراموش نکرده، و آنها حالا به بازیکنان باتجربه هم توجه می کنند. خریدهایی مثل دسانتیس و مایکون اهمیت زیادی دارند. و بعد حضور توتی و دروسی، که جایگاهشان را از دست داده بودند. حضور آنها بسیار مهم است.”

ابوالفضل بازدید : 17 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)
jankovic-bosko-intervju-fcg

بوسکو یانکوویچ مهاجم ورونا از رویارویی تیمش با رم در هفته دوم فصل ۱۴-۲۰۱۳ سری آ گفته است.

ورونا، که اخیرا دوباره به سری آ بازگشته، موفق شد هفته گذشته میلان را شکست بدهد.

اما یانکوویچ معتقد است که رویارویی با جالوروسی دشوارتر خواهد بود.

“رم در حال حاضر آمادگی بیشتری نسبت به میلان دارد. آنها فوتبال متفاوتی نسبت به سایر تیم ها بازی می کنند و بنابراین شانس آنها برای کسب پیروزی بیشتر است. ما خارج از خانه بازی خواهیم کرد و باید برای کسب نتیجه تلاش بیشتری داشته باشیم.”

“من همیشه برابر رم انگیزه ی زیادی دارم. در دو سال گذشته، زمانی که در جنوا بودم، من دو گل در ماراسی به آنها زدم. نقطه قوت آنها؟ یکی از بهترین تیم های ایتالیایی هستند، و خط دفاعی و حمله آنها کامل است.”

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 1,117
  • بازدید کلی : 25,020