loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 111 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (3)
AS-ROMA-BOLOGNA-GERVINHO-GARCIA

رودی گارسیا سرمربی رم از ژروینیو مهاجم تیمش تمجید کرده و این ستاره ساحل عاجی را بازیکنی کمیاب نامیده است.

«ژروینیو بازیکنی غیرقابل پیش بینی است، و متوقف کردن او دشوار است. وقتی فکر می کنید به سمت چپ می رود او به سمت راست خواهد رفت. در ابتدای کار موقعیت هایی را از دست داد چون از فاصله ای دور به سمت دروازه می رفت و نمی توانست با دقت به توپ ضربه بزند.»

«در جنوا گلی که زد باعث خوشحالی من شد، و تازه پای چپ پای تخصصی او نیست. بازیکنان کمی هستند که مثل او می توانند دریبل کنند، او بازیکن کمیابی است.»

 

ابوالفضل بازدید : 121 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
destro b630-84525-1367762048

ماتیا دسترو پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان اروپا به همراه تیم ملی ایتالیا دچار مصدومیت شد و در ماه های اخیر قادر به همراهی رم نبوده است.

اما امروز کادر پزشکی باشگاه رم به دسترو اجازه داده که برای انجام برخی آزمایش ها و بررسی وضعیت زانویش به بارسلونا سفر کند.

نتایج این آزمایش ها مشخص می کند که آیا دسترو قادر است در تمرینات تیمی شرکت کند یا همچنان باید به طور انفرادی به تمرین بپردازد.

در صورتی که وضعیت مهاجم جوان مناسب باشد او در روزهای آتی به هم تیمی هایش ملحق می شود و این گام مهمی برای او در راه بازگشت به میادین خواهد بود.

ابوالفضل بازدید : 96 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (1)
papin

ژان پیر پاپن، ستاره سابق مارسی و میلان، از رودی گارسیا سرمربی رم به دلیل موفقیت هایش در سری آ تمجید کرده است.

بهترین بازیکن جهان و اروپا در سال ۹۱ در مصاحبه با سایت TMW گفت: «تعجب نکردم، او توانایی های جالب توجهی دارد، در فرانسه همه او را می شناسند. حالا تیم قدرمندی در اختیار اوست، که در مقایسه با لیل بازیکنان بزرگتر و قابلیت های بیشتری دارد.»

«حضور در رم و کسب موفقیت به این سرعت آسان نبود. اما در نهایت این بازیکنان هستند که به زمین می روند و رم بازیکنان بزرگی دارد. آنها می توانند به همراه ناپلی برای کسب قهرمانی تلاش کنند. و واقعا از فیورنتینا خوشم می آید.»

ابوالفضل بازدید : 93 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
ccalcioline.com_sabatini

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم، در برنامه Sfide شبکه رای ۳ از ژروینیو مهاجم ساحل عاجی تیمش تمجید کرده است.

یار سابق آرسنال در تابستان پس از ترک لندن به شهر ابدی آمد و او به سرعت تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب جالوروسی شد.

«با کمی تردید از ژروینیو استقبال کردیم. پس از مسابقه برابر بولونا او بازیکن محبوب هواداران شد و مثل بازیکنان بزرگ روحیه فوق العاده ای برای کمک به تیمش دارد.»

ژروینیو در ۸ بازی این فصل ۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل به هم تیمی هایش داده است.

ابوالفضل بازدید : 93 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
borriello cana693_heroa

روبرتو سوسا، مهاجم سابق ناپلی، در مصاحبه با رادیو گل از پیروزی ۲-۰ رم برابر ناپلی گفته است.

«اتفاقات نتیجه بازی را رقم زد و فاصله دو تیم زیاد نبود. آتزوری دو موقعیت بسیار خوب داشت، به ویژه موقعیت پاندف که اشتباه کرد و بیش از حد به دروازه بان نزدیک شد. فضا برای ضربه زدن کم شد و مورگان عالی عمل کرد، بعد هم که اینسینیه که توپ را به تیر زد.»

کار بوریلو زیرکانه بود، آن برخورد پنالتی نبود. اورساتو پنالتی گرفت چون پشت سر آنها ایستاده بود، اما داور روی خط دروازه باید به او کمک می کرد. دیدار با مارسی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد، و فصل طولانی است. درست است که ناپلی مشکلاتی دارد، اما رم هم حالا توتی را ندارد و باید ببینیم بدون او چه می کنند.»

 

ابوالفضل بازدید : 92 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
gervinho 63

نتایج آزمایش های انجام شده نشان می دهد که ژروینیو به دلیل مصدومیت همسترینگ حداقل دو هفته قادر به همراهی رم نیست.

دیشب باشگاه رم اعلام کرد که این بازیکن ساحل عاجی دچار مصدومیت شده، اما مدت غیبت او اشاره ای نشده بود.

به هر صورت، اسکای اسپرت ایتالیا امروز گزارش داده که ژروینیو حداقل دو هفته قادر به همراهی پایتخت نشینان نیست.

بدین ترتیب او دیدار برابر اودینزه، کیه وو و تورینو را از دست خواهد داد.

ابوالفضل بازدید : 67 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
guidolin 216-1368993408

فرانچسکو گیدولین، سرمربی اودینزه، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او در بخشی از صحبت هایش در مورد مهدی بناتیا گفت: «او پیش ما خیلی پیشرفت کرد. شایستگی حضور در تیمی بزرگ را داشت و حالا دارد ارزش هایش را نشان می دهد. استروتمن و بناتیا کیفیت ترکیب تیمی بزرگ را بالا برده اند.»

در گذشته از گیدولین به عنوان یکی از گزینه های رم نام برده می شد، اما او علاقه ای به صحبت در این رابطه نشان نداد: «نمی توانم در مورد این موضوع صحبت کنم.»

اودینزه باید در هفته آتی به مصاف رم صدرنشین سری آ برود.

«ما تیمی هستیم که اگر آماده باشیم می توانیم هر حریفی را اذیت کنیم، ولی هنوز مشکلاتی داریم.»

ابوالفضل بازدید : 88 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

رسانه های بریتانیایی گزارش هایی منتشر کرده اند که نشان می دهد یوونتوس قصد دارد در ژانویه برای جذب پابلو دنیل اسوالدو وارد عمل شود.

ملی پوش ایتالیایی در تابستان پس از ترک رم به ساوثهمپتون پیوست و تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی شد.

اما میرر گزارش داده داده که مهاجم ۲۷ ساله آماده مذاکره با بیانکونری است و به زودی با مربی تیمش مائوریسیو پوچتینو در رابطه با آینده اش صحبت خواهد کرد.

اسوالدو شروع خوبی در جزیره نداشته و فقط یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

منابع خبری مختلف گزارش می دهند که آنتونیو کنته قصد دارد یار سابق رم را به طور قرضی به خدمت بگیرد، و در تابستان آتی قرارداد او را دائمی کند.

ابوالفضل بازدید : 87 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
totti 906364-15112199-640-360

سرمربی رودی گارسیا دو بازیکن کلیدی را از دست داده است.

بر اساس گزارشی که ایل مسجرو منتشر کرده فرانچسکو توتی کاپیتان رم به دلیل مصدومیت احتمالا دو ماه نمی تواند جالوروسی را همراهی کند.

با این تفاسیر توتی پنج شش بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و شاید در ماه دسامبر برابر فیورنتینا به میادین بازگردد.

البته ده روز دیگر وضعیت ستاره ابدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هنوز این امیدواری وجود دارد که او در مدتی کوتاه تر بهبودی اش را بدست بیاورد.

ضمنا ژروینیو هم مسابقه برابر اودینزه را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

ابوالفضل بازدید : 56 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
gabriel silvazz

گابریل سیلوا در مصاحبه با اودینزه چنل از تلاش برای کسب پیروزی برابر رم گفته است.

وینگر برزیلی، که در این فصل یکی از بازیکنان ثابت اودینزه بوده، گفت: «رویارویی با رم سخت خواهد بود نه فقط به خاطر اینکه صدرنشین لیگ هستند، آنها فوتبال خوبی هم بازی می کنند.»

«باید به زمین برویم و نهایت تلاشمان را انجام بدهیم، باید خوب تمرین کنیم و به صحبت های مربی توجه کنیم. می خواهیم برنده شویم.»

ابوالفضل بازدید : 20 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
TOMMASIt

رم به یکه تازی در سری آ ادامه می دهد و دامیانو تومازی محبوب از موفقیت های جالوروسی خوشحال شده است.

هافبک سابق رم، که در سال ۲۰۰۱ اسکودتو را به دست آورد، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپرت از اوج گیری تیم محبوبش گفته است.

«در سال ۲۰۰۱، رم در هفته هشتم برابر فیورنتینا به پیروزی رسید و روحیه تیم در آن زمان خیلی بالا بود. البته نمی شود این دو تیم را با هم مقایسه کرد چون در آن زمان تیم برای قهرمانی بسته شده بود و از همان هفته اول مدعی بود.»

«این تیم هم دارد خوب کار می کند، خیلی خوب . اما هدف تیم از ابتدا بازگشت به اروپا بود. به نظرم این هنوز باید اولویت اصلی باشد. اجازه بدهید ببینیم چه می شود، اما هنوز زود است که در مورد اسکودتو صحبت کنیم.»

«کسب هشت پیروزی متوالی اتفاقی عادی نیست. در حقیقت این خیلی کم اتفاق می افتد.»

تومازی در پاسخ به این سوال که آیا شباهتی بین رم ۲۰۰۱ و ۲۰۱۳ وجود دارد گفت: «اراده و جدیت در کارشان مثل هم است.»

«در این تیم بازیکنان معروف کمتری حضور دارند، اما به نظرم متحدتر هستند.»

عملکرد فوق العاده رودی گارسیا باعث شده که بسیاری او را با فابیو کاپلوی بزرگ مقایسه کنند.

«زمانی که کاپلو به رم آمد او کاپلو بود، مربی در بالاترین سطح. گارسیا هم دارد ثابت می کند که چه توانایی و شخصیتی دارد. به نظرم مقایسه آنها سخت است، چون با کاپلو کار کردم و دقیقا می دانم کارش چطور بود. او به خوبی با جو و مشکلاتی که وجود داشت آشنا بود. گارسیا هم شاید کمتر از او بداند ولی دارد یاد می گیرد و درک می کند و حواسش کاملا جمع است.»

تومازی، که سالها هافبکی کلیدی در ترکیب پایتخت نشینان بود، از وضعیت خط میانی رم هم راضی است.

«ترکیب فوق العاده ای هستند، سرحال، پرتحرک، تکنیکی و با بازیکنانی بزرگ. اما باید بگویم که همه بخش های تیم دارند عالی کار می کنند.»

«رم خیلی قوی است، اما در اکتبر نباید از اسکودتو بگوییم. آنها می توانند تا پایان با سایر تیم ها رقابت کنند.»

«رمز موفقیت رم روحیه تیمی است، اما بناتیا و استروتمن تا اینجا فصلی فوق العاده را سپری کرده اند.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
roma players 224-1382138284 napoli

آزلیو ویچینی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، از رم به دلیل ارائه بازیهای زیبا و کسب نتایج خوب در این فصل تمجید کرده است.

«همه این رم را دوست دارند و من هم همین طور. آنها دارند نتایجی فوق العاده می گیرند، و فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند. فوتبال خوبی بازی می کنند، اما هنوز زود است که در مورد اسکودتو صحبت کنیم.»

«آنها تیمی قدرتمند هستند که اسطوره هایی مثل توتی و دروسی آن را هدایت می کنند. در کارشان ثبات می بینم و در خط دفاعی بسیار منظم هستند.»

ویچینی در رابطه با مبارزه علیه پدیده نژادپرستی در ورزشگاه های ایتالیا هم گفت: «باید کاری در این رابطه انجام شود چون واقعا باعث ناراحتی می شود. ناراحت کننده است چون هواداران ما در سراسر جهان به خاطر تعصبشان معروف هستند.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
pja 138644

در هفته هشتم سری آ ۱۴-۲۰۱۳ داوران ۱۱ بار روی نقطه پنالتی ایستادند و همین باعث تعجب بسیاری از فوتبالدوستان شد، اما نیکولا براسکی رئیس کمیته داوران این تصمیمات را اتفاقی دانسته است و از کار داوران تمجید کرده است.

«به نظرم این اتفاقی است، و شاید هفته بعد حتی یک ضربه پنالتی هم اعلام نشود. مهمترین چیز این است که داوران خوب کار کردند.»

البته تصمیمات داوران در این هفته برای برخی تیم ها خوشایند نبود.

در دیدار رم-ناپلی، تیم مهمان معتقد بود که ضربه پنالتی که به سود جالوروسی اعلام شد و همین اخراج پائولو کاناوارو صحیح نبود. پیئترو لئوناردی مدیر باشگاه پارما هم پس از شکست تیمش برابر ورونا قضاوت داوران در این فصل را مورد انتقاد قرار داد.

در آخرین دیدار هفته هم که اینتر در دقایق ابتدایی بازی شاهد اخراج دروازه بانش سمیر هندانوویچ و اعلام یک ضربه پنالتی به سود تورینو بود. مارکو برانکا مدیر اینتر ضمن اظهار نارضایتی از نحوه قضاوت داور به این مسئله اشاره کرد که یک کارت زرد می توانست برای جریمه گلر آنها کافی باشد.

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)
pjanic 28065-1382125925

میرالم پیانیچ امروز برای صرف ناهار به رستورانی در منقطه کاسال پالوکو رفته بود، اما اتفاق جالبی برای او رخ داد.

با ورود پیانیچ به رستوران بسیاری از حاضرین سریع متوجه ستاره بوسنیایی رم شدند و برای گرفتن امضا و عکس یادگاری با او از سر میز ناهار بلند شدند.

ایل مسجرو نوشته به نظر می رسد دو گلی که او وارد دروازه ناپلی کرده بر محبوبیت او افزوده است و دیگر خبری از آن دوران تاریک پس از ۲۶ می نیست.

رم جمعه موفق شد با دو گل پیانیچ ناپلی را شکست دهد و به هشتمین پیروزی متوالی در این فصل دست پیدا کند.

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
Hatem-Ben-Arfa-Newcastle-vs-Bolton_2746987

علیرغم کسب هشت پیروزی متوالی در آغاز این فصل، رودی گارسیا سرمربی رم در اندیشه تقویت ترکیب جالوروسی برای رسیدن به موفقیتی بزرگ است.

به همین خاطر والتر ساباتینی مدیر ورزشی به درخواست مربی فرانسوی قصد دارد در زمستان بازیکنی را برای تقویت خط حمله به پایتخت بیاورد.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که حاتم بن عرفا هافبک نیوکاسل یونایتد مورد توجه ساباتینی قرار گرفته است.

بازیکن خوش تکنیک مورد توجه لیورپول هم قرار دارد، اما کلاغ ها حاضر نیستند این ستاره ۲۶ ساله را به تیم دیگری در جزیره بدهند.

بن عرفا در فرانسه هم مشتریانی دارند و برخی ادعا می کنند که پاری سن ژرمن و موناکو وضعیت او زیر نظر گرفته اند.

بن عرفا فصل گذشته وضعیت خوبی نداشت، اما او در هشت بازی این فصل ۲ گل زده و ۳ پاس گل به هم تیمی هایش داده است.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
prandelli italia 1867578

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا امروز در مراسم جایزه سیلویو پیولا در ورچلی حضور پیدا کرده بود و او در رابطه با بازگشت احتمالی فرانچسکو توتی کاپیتان رم به ترکیب آتزوری برای جام جهانی صحبت کرد.

«افسانه پیولا دست نیافتنی است، اما امیدوارم فرانچسکو توتی بتواند به رکورد گلزنی او برسد چون شایستگی اش را دارد و چنین اتفاقی باعث خوشحالی من می شود.»

«فکر نکردن به توتی برای جام جهانی غیرممکن است، ولی بهتر است الان چیزی نگویم چون بدشانسی می آورد!»

توتی در حال حاضر با به ثمر رساندن ۲۳۰ گل، پس از پیولای ۲۷۴ گله، دومین گلزن برتر تاریخ سری آ محسوب می شود.

 

ابوالفضل بازدید : 18 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
Roma-Bologna nella foto esultanza gol Gervinho

باشگاه رم تایید کرده که ژروینیو مهاجم ساحل عاجی هم دچار مصدومیت همسترینگ شده و در ۲۴ ساعت آزمایش هایی انجام می شود و مدت غیبت احتمالی او در ترکیب جالوروسی مشخص خواهد شد.

مهاجم ساحل عاجی در این فصل یکی از ستاره های رم بوده، اما او در دیدار برابر ناپلی دچار مصدومیت شد.

هنوز مشخص نیست که مصدومیت او چقدر جدی است و با انجام تمامی آزمایش ها تا ۲۴ ساعت آتی میزان غیبت او در ترکیب رم هم مشخص خواهد.

فرانچسکو توتی کاپیتان رم به دلیل مصدومیت همسترینگ شاید حتی یک ماه قادر به همراهی تیمش نباشد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
LIVORNO-AS-ROMA-DE-SANCTIS

مورگان دسانتیس، سنگربان متعصب رم در گفتگو با Radio Marte از پیروزی برابر تیم سابقش ناپلی و متحول شدن خط دفاعی جالوروسی در این فصل گفته است.

سنگربان ایتالیایی در رابطه با پیروزی جمعه گفت: «نتیجه مسابقه را برخی اتفاقات مشخص کردند، و البته به نفع ما بودند. ناپلی خوب بازی کرد و آنها این را دوباره در طول فصل ثابت خواهند کرد. پس از پنالتی و کارت قرمز، کار ما آسان تر شد.»

واکنش برابر پاندف؟

«تمریناتش در کاستل ولتورنو را دیده بودم، آن موقع معمولا این توپ ها را گل می کرد.»

غیبت هیگواین؟

«پاندف بود، یک بازیکن بزرگ دیگر. ناپلی خیلی قوی است، تیمشان برای قهرمانی بسته شده است. اما در مورد رم چیزی عوض نشده است. هدف بازگشت به اروپاست، این هشت مسابقه ابتدایی هم فقط به ما نشان داده که چه کاری از دستمان بر می آید.»

«هیچکس انتظار چنین عملکردی را نداشت، اما مسیر پیش رویمان طولانی است. ما توتی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم، و مشکلات دیگری هم در راه است، اما امیدوارم. می توانیم بر آنها غلبه کنیم.»

«برای قرار گرفتن در جمع پنج تیم بالای جدول تلاش می کنیم. ناپلی و یوونتوس هنوز مدعیان اصلی قهرمانی هستند.»

«مشخص است که حضور نداشتن در اروپا به نفع ماست، اما باید مراقب فیورنتینا، اینتر و لاتزیو هم بود. پس از به پایان رسیدن دور رفت مسابقات می توان نظر دقیق تری داد.»

اگر پراندلی دعوتت کند؟

«در مارچ تصمیمم را گرفتم، و البته برخی آن زمان به تمسخر گفتند که اصلا به تیم ملی دعوت نمی شدم.»

«در طول دوران بازی ام همیشه مرا دست کم گرفتند و حتی نمی دانم چرا این طور بود. ولی هم تیمی های همیشه برایم احترام قائل بودند.»

«به زمان بیشتری برای خودم و خانواده ام نیاز داشتم و تصمیم گرفتم در تابستان استراحت کنم.»

«امیدوارم که دعوتم نکنند. بوفون، مارکتی و سیریگو به بهترین شکل ممکن به جام جهانی می روند.»

رمز موفقیت خط دفاعی؟

«کمک هافبک ها برایمان حیاتی است.»

 

ابوالفضل بازدید : 11 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Angelo DI LIVIO 15817525

آنجلو دی لیویو، یار سابق رم، از مصدومیت فرانچسکو توتی در دیدار برابر ناپلی و تغییر سبک بازی تیم رودی گارسیا در بازیهای آتی گفته است.

جالوروسی با کسب پیروزی ۲-۰ برابر ناپلی موفق شد به صدرنشینی در سری آ ادامه بدهد، اما مصدومیت توتی و ژروینیو باعث نگرانی کادر فنی و هواداران شده است.

«البته پر کردن جای بازیکنی مثل او دشوار است، اما فکر می کنم اگر رم با سبک متفاوتی بازی کند می تواند این کار را انجام بدهد. بوریلو هنوز هم بازیکن خوبی است، لیاییچ هم هست. آنها با عوض کردن سبک بازیشان می توانند جای خالی توتی و ژروینیو را پر کنند.»

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 12 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
hamsik 31446

مارک همسیک، ستاره ناپلی، از شکست تیمش در دیدار جمعه برابر رم گفته است.

آتزوری فقط دو امتیاز از جالوروسی عقب بود، اما شکست ۲-۰ در استادیو الیمپیکو فاصله را به پنج امتیاز رساند.

«رم نشان داد که چرا صدرنشین سری آ است. وقتی بازی ۰-۰ بود ما دو موقعیت داشتیم ولی در اواخر نیمه اول عقب افتادیم. حیف شد که جلو نیافتادیم. می توانستیم بهتر بازی کنیم و عملکرد من هم درخشان نبود.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Simone Tiribocchia_resize_526_394

سیمونه تریبوکی مهاجم باتجربه ایتالیایی، که هوادار سرسخت رم هم محسوب می شود، از شروع خوب تیم محبوبش در این فصل گفته است.

تریبوکی، که در حال حاضر پیراهن ویچنزا را به تن می کند، در مصاحبه با رادیو مانا مانا گفت: «انتظار نداشتم که رم این طور باشد. از اینکه رم گل نمی خورد تعجب کردم، خط هافبک تیم یکی از قویترین های اروپاست و سیستم بازی یک تیم برنده را دارند. رم خیلی عوض شده است.»

«هرگز به رم نزدیک نبودم، ولی دو سه سال پیش خبرهایی بود. البته شانس آوردم که به آنجا نرفتم و گرنه پدرم سکته می کرد چون او هم تیفوسی رم است.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 27 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Guidolin fsd

فرانچسکو گیدولین، سرمربی اودینزه، تلاش می کند تا شاگردانش را برای دیدار حساس برابر رم آماده کند.

ساکنین انزو فریولی قصد دارند هفته آتی نتیجه خوبی برابر رم کسب کنند، اما سرمربی باتجربه می داند که باید به مصاف حریفی بسیار قدرتمند بروند.

«رم از نظر فنی قویتر از سایر تیم هاست. آنها حالا اعتماد به نفس فوق العاده ای هم دارند و درک کرده اند که چه توانایی هایی دارند.»

«رم در حال حاضر شرایطی عالی دارد و رویارویی با تیمی که قدرتنش تنها از نظر فنی نیست دشوارترین بازی ممکن خواهد بود.»

«توتی نیست؟ رم بازیکن بزرگ و باتجربه ای را از دست داده، اما بوریلو هم هست که خصوصیات خوب دیگری دارد.»

گیدولین در رابطه با درخشش کاپیتان توتی در این فصل هم نظرش را بیان کرد.

«گارسیا خیلی زیرکی به خرج داد که توتی را در پست مهاجم کاذب قرار داد و او در سالهای اخیر ثابت کرده بود که چه بازیکن بزرگی است و به راحتی می تواند در آن پست بازی کند. البته باید به این هم اشاره کنیم رم برابر ناپلی از یک مهاجم واقعی استفاده کرد و بوریلو توانایی های عالی و از خودگذشتگی اش را نشان داد.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
roma totti garcia a9cbb-98539-1382129888

باشگاه رم تایید کرده که فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است در یک ماه آتی قادر به همراهی تیمش نباشد.

کاپیتان در پیروزی ۲-۰ جالوروسی برابر ناپلی از زمین مسابقه بیرون رفت و امروز صبح باشگاه تایید کرده که عضله پای او آسیب دیده است.

رم همچنین اضافه کرده که وضعیت ستاره ی ۳۷ ساله ۱۰ روز دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما او قطعا دیدار تیمش برابر اودینزه و کیه وو را از دست خواهد داد.

حضور توتی در دو دیدار برابر تورینو و ساسولو هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ابوالفضل بازدید : 16 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
garcia dds76

رودی گارسیا، سرمربی رم، پس از کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ گفتگویی با Le Parisien داشته است.

چطور این قدر سریع زبان را یاد گرفتی، به خاطر اسپانیایی بود؟

«اسپانیایی صحبت کردن ممکن است یک بدی هم داشته باشد، چون استفاده از برخی جملاتش در ایتالیا غلط است. گرامر ایتالیایی مثل فرانسوی است، و این طور کار آسان تر شد. در جوانی هم لاتین خوانده بودم و این کمکم کرد.»

احساس می کنی که شرایط را عوض کردی؟

«همان کار همیشگی را انجام می دهم، روزهایم را در تریگوریا سپری می کنم. برخی مسائل را در باشگاه عوض کردم، و چیزهای دیگری آوردم. یکی از بزرگترین امتیازات این است که ما یک خوابگاه داریم و بازیکنان می توانند تمام وقت اینجا باشند.»

«ترجیح می دهم در تریگوریا بمانم ولی امکانش نیست. پس از پیروزی برابر اینتر ۱۰۰۰ نفر در فیومیچینو منتظرمان بودند، و این تازه در هفته هفتم بود.»

به نظرت می توانید قهرمان لیگ ایتالیا شوید؟

«نه، آدمی هستم که به فکر گذشته هست اما در حال زندگی می کند. به این فکر نمی کنم که در یک سال یا پنج سال آینده چه می کنم، یا اینکه در ماه می چه اتفاقی می افتد.»

چه چیزی بیشتر باعث تعجب شما شده است؟

«حضور رسانه ها و علاقه شدید هواداران. مردم با رم زندگی می کنند، این تیم همسر و دینشان است. آخرین باری که قهرمان شدند ماه ها جشن گرفتند.»

«چنین رفتاری ندارم، ولی از آن لذت می برم. بازگرداندن خنده و غرور هواداران واقعا باعث خوشحالی است.»

حفظ زندگی خصوصی در چنین شرایطی ممکن است؟

«بله، مکان هایی هست که می توانید در آنها احساس راحتی کنید. وقتی آمدم از شهر دیدن کردم. حالا یک رم دیگر را جور دیگری می بینم، راه های مخفی رم را بلدم، آنهایی که فقط رمی ها از آنها خبر دارند.»

«جاهای دیدنی زیادی برای دیدن هست. عصرها بیرون می روم و این شهر شگفت انگیز را می بینم.»

چیزهای بیشتری در مورد فرهنگ رم یاد گرفتید؟

«نه، هنوز نه. باید اول زبانم را قویتر کنم.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
totti1a057de-620x348

به شکلی عجیب در انگلستان توجه کمی به فرانچسکو توتی می شود، اما هنوز برخی هستند که در جزیره با دقت بازیهای ستاره ۳۷ ساله رم را دنبال می کنند.

روزنامه بریتانیایی گواردین امروز با انتشار گزارشی از کاپیتان تمجید کرده و از فصل فوق العاده ای که او پشت سر می گذارد نوشته است.

گواردین در بخشی از این گزارش نوشته که توتی همچون شراب است و گذشته زمان فقط بر ارزش و کیفیت آن می افزاید.

روزنامه معتبر جزیره نوشته: «اگر او به رئال مادرید می رفت جام های زیادی کسب می کرد، اما او در پی چیز دیگری بود و خودش را وقف یک باشگاه کرد. تحسین شدن در شهری که در آن متولد شده قطعا پاداش خوبی برای او بوده است».

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
prade9-1377065886

فیورنتینا دیروز پیروزی تاریخی برابر یوونتوس کسب کرد و این باعث خوشحالی هواداران جالوروسی هم شده است.

دنیله پراده مدیر ورزشی فیورنتینا، که سالها در باشگاه رم فعالیت می کرد، در رابطه با پیروزی درخشان تیمش گفت: «صدها پیام از جانب هواداران جالوروسی دریافت کردم که از من، مونتلا، پیزارو و آکوئیلانی تشکر کردند. رم تیم بسیار قدرتمندی دارد و مهمترین موضوع حالا حفظ تمرکز است. گارسیا فوق العاده کار کرده و به مسئولین باشگاه تبریک می گویم که توانسته اند تیمی بسازند که آماده قهرمانی است.»

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
lotitomangia

رم دوباره اوج گرفته و صدرنشین بی چون و چرای این فصل سری آ شده است.

اما، در گوشه دیگری از پایتخت، یک تیم هست که شرایط بسیار بدی پیدا کرده است.

لاتزیو در این فصل باخت های وحشتناکی داشته(دو باخت سنگین برابر یوونتوس، ناکامی در دربی، و آنها در چهار بازی اخیر خارج خانه فقط یک امتیاز کسب کرده اند) و رای اسپرت با انتشار گزارشی شوکه کننده از استعفای ولادیمیر پتکوویچ سرمربی خوشفکر این تیم خبر داده است.

البته برخی منابع خبری دیگر ادعا می کنند که پتکوویچ برای تغییر شرایط دو مسابقه دیگر فرصت دارد و باید برابر آپولون لیماسول(در لیگ اروپا) و کالیاری نتایج خوبی بگیرد.

از سینیشا میهاییلوویچ سرمربی تیم ملی صربستان و ستاره سابق لاتزیو به عنوان یکی از گزینه های مسئولین این باشگاه نام برده می شود. ادی ریا سرمربی سابق آنها هم یکی دیگر از گزینه های فعلی است، و خود این مربی هم خبر بازگشت احتمالی به استادیو الیمپیکو را رد نکرده است.

اما دیروز هم اتفاقی عجیب و البته مضحک برای لاتزیو رخ داد که احتمالا آنها تا مدت ها آن را فراموش نخواهند کرد.

ماجرا از این قرار است که پس از شکست ۲-۱ برابر آتالانتا، اتوبوس لاتزیو به ورزشگاه نیامد و بازیکنان رئیس کلودیو لوتیتو مجبور شدند با تاکسی خودشان را به فرودگاه برسانند!

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)

مصدومیت کاپیتان تنها ۳۰ دقیقه پس از شروع بازی مقابل ناپولی باعث شد تا رم خیلی زود فرمانده خود را در آن دیدار از دست بدهد. با این حال خوش بینی هایی به وجود آمد و گفته می شد شاید رم تنها در دیدار هفته آینده مقابل اودینزه نتواند از رهبر خود استفاده کند اما حالا شرایط کمی متفاوت به نظر می رسد و نگرانی هایی در اردوی رم به وجود آمده است. در ابتدا گفته می شد که او از ناحیه پشت ران یعنی زیر باسن اش مصدوم شده اما اکنون گفته می شود که شاید تاندون او هم ضرب دیده باشد. با این حال این هنوز قطعی نیست و نمی تواند کاپیتان را نگران کند و باید به انتظار آزمایش های بعدی نشست.
روز های دوشنبه و سه شنبه توتی آزمایش های x-ray را انجام خواهد داد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. در حال حاضر اعم از آسیب عضلانی، فرضیات بسیاری در مورد مدت زمان این مصدومیت هم وجود دارد. با این حال اگر تاندون کاپیتان هم صدمه دیده باشد این می تواند برای مدت زمانی باعث دوری کاپیتان از میادین شود. مصدومیت تاندون در میان بازیکنان ایتالیایی در این سن و سال معمولا مشکلاتی را به وجود می آورد اما ۲۲ سال بازی در سری آ و البته پشت سر گذاشتن مصدومیت هایی به مراتب سخت تر می تواند این امید را به وجود آورد که حتی در صورت چنین مصدومیتی، کاپیتان به زودی به میادین بازگردد.
با این حال این به هیچ وجه خبر خوشایندی برای رودی گارسیا نخواهد بود. امروز بازیکنان استراحت کردند و تمرینات تعطیل بود اما با شروع این هفته آزمایشاتی روی پای کاپیتان صورت خواهد گرفت و مشخص خواهد شد که برای چه مدت زمانی او نمی تواند رم را همراهی کند. امیدواریم فرانچسکوی بزرگ به زودی به ما ملحق شود …

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

Florenzi Bertolacciurl

پس از کسب بردی درخشان برابر ناپلی، سرمربی رم رودی گارسیا یک روز به بازیکنانش مرخصی داده بود.

الساندرو فلورنزی هم از فرصت استفاده کرد و به همراه دوست دخترش برای تماشای دیدار جنوا-کیه وو به ماراسی رفت و شاهد پیروزی ۲-۱ میزبان با گلهای آلبرتو جیلاردینو بود.

هافبک جوان جالوروسی در صفحه توئیترش نوشته: «در جنوا با دوست فوق العاده ام برتولاچی بودم.»

آندره آ برتولاچی، که هنوز بازیکن رم محسوب می شود، امروز برای جنوا به میدان نرفت.

ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
pallotta

رئیس جیمز پالوتا سه شنبه به ایالات متحده بازخواهد گشت.

مرد شماره یک باشگاه رم، که از نزدیک شاهد پیروزی تیمش برابر ناپلی بود، در روزهای اخیر با شیخ حامد بن احمد آل حامد دیداری داشت و با این تاجر ثروتمند در رابطه پروژه های جالوروسی از جمله ساخت یک ورزشگاه جدید صحبت کرد.

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده ملاقات طرفین نتایج مثبتی به همراه داشته، اما فعلا بعید به نظر می رسد که اتفاق مهمی رخ دهد.

ایل تمپو همچنین نوشته که احتمالا به زودی پروژه ورزشگاه جدید رم رونمایی خواهد شد.

ابوالفضل بازدید : 13 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
delio-rossi-sampdoria

سمپدوریا بالاخره موفق شد اولین پیروزیش در این فصل را کسب کند و لیورنو را در خارج خانه با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

دلیو روسی سرمربی سمپ پس از پایان مسابقه گفتگویی با رای ۱ داشت و در بخشی از صحبت هایش نظرش را در رابطه با صدرنشینی رم بیان کرد.

«تیمم در این فصل برابر رم بازی کرده، آنها تلفیقی از سه سال اخیر هستند.»

«به نظرم آنها می توانند برای قرار گرفتن در رده های بالا تلاش کند، و از نظر فیزیکی شرایط فوق العاده ای دارند. البته، اگر قرار باشد همین طور همه ی بازیها را ببرند…»

 

ابوالفضل بازدید : 13 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
montella 23d3

وینچنزو مونتلا و شاگردانش با شکست یوونتوس کار بزرگی انجام دادند، اما سرمربی رمی بنفش ها ضمن تمجید از جالوروسی به این موضوع اشاره کرده که هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است.

«رم خیلی بالاست، اما هر تغییری ممکن است، لیگ طولانی است.»

مونتلا که پس از ۱۵ سال بالاخره بنفش ها را برابر یوونتوس در فلورانس به پیروزی رساند در بخش پایانی صحبت هایش گفت: «فشار هم بخشی از فوتبال است. اگر امروز می باختیم، بعضی ها می گفتند که فصل برایمان تمام شده، ولی با یک پیروزی می گویند که مدعی هستیم. باید تعادلمان را حفظ کنیم و به فکر هدفمان باشیم، و صبر کنیم و ببینیم که در درازمدت جایمان در جدول چطور خواهد بود.»

ابوالفضل بازدید : 16 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Conti-PI_20110531115958401_660_320

آنتونیو کنته سنگین ترین شکستش با یوونتوس را متحمل شد، اما از نظر سرمربی بیانکونری هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر پس از شکست ۲-۴ تیمش برابر فیورنتینا در مصاحبه با رای ۱ گفت: «رم؟ هنوز برای قضاوت زود است، اما اگر آنها همین طور ادامه بدهند شایسته تمجید هستند.»

گفتنی است که فیورنتینا موفق شد پس از ۱۵ سال بالاخره در فلورانس برابر یوونتوس به پیروزی برسد. آخرین پیروزی خانگی آنها برابر بانوی پیر در سال ۱۹۹۸ رقم خورده بود، جایی که تک گل گابریل باتیستوتا بنفش ها را پیروز کرد.

ابوالفضل بازدید : 16 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Leonardo-Bonucci99

لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس، پیش از دیدار برابر فیورنتینا، در رابطه با موفقیت های رم در این فصل و رقابت جالوروسی صدرنشین با بیانکونری گفت: «یوونتوس باید در زمین مسابقه پاسخ رم را بدهد، آنها جلوتر از ما هستند و سعی می کنیم مثل همیشه سه امتیاز را بگیریم.»

البته بونوچی و یارانش ساعتی بعد شکستی باورنکردنی و سنگین را برابر بنفش های وینچنزو مونتلای رمی متحمل شدند.

یوونتوس در هفته هجدهم سری آ در تورین به مصاف رم می رود.

ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)
roma napoli fans 991-1382123054

در هفته های اخیر شعارهای تیفوسی های میلان بر علیه مردم ناپل خبرساز شد.

در دیدار میلان-ناپلی، تیفوسی های روسونری در کوروا سود سن سیرو بر علیه مردم ناپل شعارهایی سر دادند و همین اتفاق باعث شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا قانونی را تصویب کند که به موجب آن چنین حرکاتی باعث محرومیت هواداران تیم خاطی می شود.

لا ریپوبلیکا گزارش داده که در دیدار این هفته میلان برابر اودینزه تیفوسی های روسونری شعارهای جدیدی بر علیه مردم ناپل سر دادند. البته هواداران جالوروسی هم در دیدار جمعه چنین حرکاتی انجام دادند. مسئولین با استفاده از بلندگوی ورزشگاه از رمی ها خواستند که این حرکات را متوقف کنند، اما تیفوسی ها با سوت های ممتد به درخواست آنها پاسخ دادند.

پیش از این هم گروه های هواداری چندین تیم مختلف از جمله اینتر برای مخالفت با قانون جدید فدراسیون با میلانی ها اعلام همبستگی کرده بودند.

ابوالفضل بازدید : 15 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Abner Felipe De Souza

پیش از دیدار رم-ناپلی، مدیر ورزشی والتر ساباتینی از خرید یک بازیکن جدید خبر داد.

در روزهای اخیر منابع خبری مختلف گزارش هایی منتشر کردند که نشان می داد این بازیکن ابنر فلیپه دسوزا آلمیدا است، مدافع جوانی که هنوز به ۱۸ سالگی نرسیده است.

برخی از این مدافع آینده دار به عنوان جانشین داگلاس مایکون نام می برند.

ابنر پیش از بازی در جام جهانی نوجوانان مورد توجه ساباتینی قرار گرفته بود و حالا گاتزتا دلواسپرت هم از حضور احتمالی این بازیکن در ایتالیا خبر داده است.

البته داستانی تکراری هم وجود دارد. جالوروسی باید پیش از نهایی کردن انتقال ابنر یک بازیکن غیراروپایی را به تیم دیگری بدهد.

ابوالفضل بازدید : 14 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
AS-ROMA-NAPOLI-MARADONA

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی، از شکست تیم محبوبش ناپلی برابر رم بسیار ناراحت شده است.

ایل متینو گزارش داده که دیگوی بزرگ پس از تماشای دیدار حساس جمعه به اطرفیانش گفته: «ناپلی فقط به رم نباخت، آنها اصلا انگار به زمین نرفته بودند.»

این اولین باری بود که مارادونا از نزدیک به تماشای بازی ناپلی نشست.

نابغه آرژانتینی بهترین گلزن و پرافتخارترین ستاره تاریخ پارتنوپی است

ابوالفضل بازدید : 14 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
Guidolin ds

فرانچسکو گیدولین سرمربی اودینزه، حریف بعدی رم در سری آ، پس از شکست دیشب تیمش برابر میلان در سن سیرو از جالوروسی و سرمربی رودی گارسیا تمجید کرد.

اودینزه، که مثل همیشه در ابتدای فصل نتایج چندان خوبی نمی گیرد، باید هفته آتی در انزو فریولی از رم صدرنشین پذیرایی کند.

«رم تیمی سطح بالا دارد. برایم عجیب نیست که در صدر جدول قرار گرفته اند، گارسیا فوق العاده کار کرده است.»

 

ابوالفضل بازدید : 42 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
basta

اودینزه، حریف بعدی رم در سری آ، دیشب با نتیجه ۱-۰ برابر میلان شکست خورد.

دوسان باستا هافبک-مدافع صرب پس از مسابقه دیشب از دیدار برابر جالوروسی در هفته آتی گفت.

«بازی بعدی ما برابر رم صدرنشین دشوار خواهد بود. بازی کردن برابر تیمی که هشت پیروزی متوالی کسب کرده آسان نیست.»

آندره آ لاتزاری، بازیساز ایتالیایی اودینزه، هم گفت: «رم تیم بزرگی است، آنها هنوز در این فصل شکست نخورده اند. ولی ما قطعا تلاش می کنیم تا کار را برایشان سخت کنیم، و باید ببینیم اوضاع چطور می شود.»

۸/۸

ابوالفضل بازدید : 14 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)
AS-ROMA-NAPOLI-MARADONA

رم با کسب یک پیروزی درخشان برابر ناپلی به رکوردشکنی در سری آ ادامه داد و تعداد پیروزیهای متوالی اش را به ۸ رساند.

لیاندرو کاستان، مدافع باصلابت این روزهای رم، در توئیتر نوشته: «۸/۸».

در این هفته اتلتیکو مادرید و بارسلونا نتوانستند در لالیگا به پیروزی برسند و رکورد پیروزیهای متوالی در آغاز فصل آنها همان ۸ باقی ماند.

رم با پیروزی برابر اودینزه در هفته آتی می تواند به رکورد ۹ پیروزی متوالی برسد و در لیگ های برتر اروپایی بی رقیب شود.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,084
  • بازدید کلی : 24,987