loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 66 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
rudi garcia totti 1058829-16949198-640-360

رودی گارسیا، سرمربی رم، پیش از دیدار با بولونا در کنفرانس خبری در تریگوریا شرکت کرد.

امروز تولد توتی است…

«من هنوز او را ندیدم، اما مطمئنا روز تولد کاپیتان روز مهمی است. بهترین ها را برایش آرزومندم، ولی او فقط یک بازیکن بزرگ نیست، او مردی با توانایی های فوق العاده و متواضع است.»

نوبت بولوناست…

«همه ی بازیهای بولونا را مورد مطالعه قرار دادیم و آنها تیمی بسیار باکیفیت هستند که توانایی زیادی در گلزنی دارند.»

«آنها بازیکن بزرگی چون دیامانتی دارند، من او را در مسابقه با آرژانتین دیدم و وقتی آمد جریان بازی را عوض کرد. خطری که وجود دارد این است که فکر کنیم بازی را از قبل بردیم، کارمان سخت خواهد بود. همه می دانیم که برای کسب پیروزی باید ۱۰۰% آماده باشیم و حتی شاید هم بیشتر.»

این لحظات چطور برایتان می گذرد؟

«صادقانه بگویم به نظرم روزنامه ها زیاده روی کرده اند. ما هنوز چیزی نبردیم، فقط ۵ مسابقه که چیزی نیست. ما باید به فکر بازی بعدی باشیم، چون نمی خواهم بازیکنانم به مسائل دیگر فکر کنند. مطمئنا ما باید هر کاری کنیم تا این روند ادامه داشته باشد. این مهمترین چیز است.»

غیبت مایکون چیزی را عوض می کند؟

«فعلا ما نتایج تست های مایکون را نمی دانیم و باید ببینیم چطور هستند. قطعا او یکشنبه نمی تواند بازی کند. امیدوارم که انتخاب های بیشتری داشته باشم، و توروسیدیس برای بازی کردن آماده شود.»

«از انتخابی هم که در بازی با سمپدوریا داشتم خوشم آمد، دودو خوب کار کرد و فدریکو هم از تجربه و توانایی هایی که دارد استفاده کرد. تین یداوی هم هست که در بازی های دوستانه در آن پست بازی کرد. باید ببینیم چه می شود.»

چهار تیم جلوتر از بقیه هستند، نظرتان چیست؟

«فکر می کنم همه چیز را خودتان گفتید. ما پیشتازیم، اما اگر توجه کنید می بینید که سایرین فقط دو امتیاز از ما عقب ترند.»

«مطمئنا کارهای زیادی هست که باید انجام بدهیم، و به همین دلیل نباید به فکر جدول باشیم، و چیزی که اهمیت دارد بازی یکشنبه است، و نباید به تیم های دیگر نگاه کنیم.»

اگر بازی رم برابر ناپلی به تعویق بیافتد چه می کنید؟

«مایلم که ۱۹ اکتبر با ناپلی بازی کنیم. دوست ندارم ۲۲ روز بازی نداشته باشیم. باید ببینیم مسئولین چه می گویند.»

نظرتان در مورد داوران ایتالیایی؟

«چیزی خاصی نیست.»

وضعیت باتجربه های تیم در رختکن چطور است؟

«قوانین برای همه یکسان است. یک بازیکن ۲۰ ساله نمی تواند باتجربه باشد، به همین دلیل بازیکنان باتجربه ای مثل فرانچسکو، دنیله، مایکون و دسانتیس آرامش بیشتری دارند و الگوی بقیه هستند.»

انتظار داشتید که توتی این قدر قوی باشد؟

«می دانستم که یک بازیکن کلاس جهانی است، چون همه در دنیای فوتبال او را می شناسند. اما او انسانی فوق العاده هم هست و من خوشحالم که او قراردادش را تمدید کرد.»

«وقتی یک بازیکن دیگر بازی نمی کند به او می گویند اسطوره، ولی او این فرصت را دارد که افسانه ی خودش را بنویسد. و دوست دارم با هم انجامش بدهیم. آن عددی که در شناسنامه شما نوشته شده مهم نیست، این مهم است که چه احساسی دارید، و به همین دلیل فرانچسکو هنوز خیلی جوان است.»

برای ادامه دادن به این روند باید پنج پیروزی را فراموش کنید…

«مهم فراموش کردن سال قبل است، که گذشته. باید به فکر آینده باشیم، اما به نظرم در حال حاضر با قرار گرفتن در صدر جدول تیم با انگیزه تر شده است.»

«نباید فراموش کنیم که پنج بازی اول چطور بوده، چون نکات مثبت و مشکلاتی وجود داشته است. ما باید هر یکشنبه همان طور باشیم.»

به دیدن بازی از روی سکوها فکر کردید؟

«این تقصیر شماست(با خنده) چون همیشه می گویید که بازی را از آنجا می شود بهتر دید و من می خواهم ببینم چطور بازی را می بینید(با خنده).»

«من در طول بازی به بازیکنانم نزدیک هستم و از روی سکوها نمی توانم با همه صحبت کنم، و این برای مسائل فنی و روحی مهم است. برای یک مسابقه مشکلی نیست.»

«همه ی مسابقه ها مهم هستند. از نظر من بردن هر مسابقه ای سخت است، بازی نیست که قبل از اینکه بازی کنید در آن پیروز شده باشید.»

«به حریفی که پیش رویمان است فکر می کنیم، چون همیشه مهمترین مسابقه همان است.»

«این طور نیست که برنامه های بازیها را ببینم و بگویم این را می برم و آن را می بازم. تیم من همیشه برای برد بازی می کند، در خانه و خارج خانه هم فرقی ندارد، و به حریفمان هم بستگی ندارد. ما باید به دنبال کسب پیروزی در همه ی بازیها باشیم. پس حالا بیایید به بولونا فکر کنیم، نه بقیه ی تیم ها.»

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,137
  • بازدید کلی : 25,040