loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 111 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (3)
AS-ROMA-BOLOGNA-GERVINHO-GARCIA

رودی گارسیا سرمربی رم از ژروینیو مهاجم تیمش تمجید کرده و این ستاره ساحل عاجی را بازیکنی کمیاب نامیده است.

«ژروینیو بازیکنی غیرقابل پیش بینی است، و متوقف کردن او دشوار است. وقتی فکر می کنید به سمت چپ می رود او به سمت راست خواهد رفت. در ابتدای کار موقعیت هایی را از دست داد چون از فاصله ای دور به سمت دروازه می رفت و نمی توانست با دقت به توپ ضربه بزند.»

«در جنوا گلی که زد باعث خوشحالی من شد، و تازه پای چپ پای تخصصی او نیست. بازیکنان کمی هستند که مثل او می توانند دریبل کنند، او بازیکن کمیابی است.»

 

ابوالفضل بازدید : 121 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
destro b630-84525-1367762048

ماتیا دسترو پس از شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان اروپا به همراه تیم ملی ایتالیا دچار مصدومیت شد و در ماه های اخیر قادر به همراهی رم نبوده است.

اما امروز کادر پزشکی باشگاه رم به دسترو اجازه داده که برای انجام برخی آزمایش ها و بررسی وضعیت زانویش به بارسلونا سفر کند.

نتایج این آزمایش ها مشخص می کند که آیا دسترو قادر است در تمرینات تیمی شرکت کند یا همچنان باید به طور انفرادی به تمرین بپردازد.

در صورتی که وضعیت مهاجم جوان مناسب باشد او در روزهای آتی به هم تیمی هایش ملحق می شود و این گام مهمی برای او در راه بازگشت به میادین خواهد بود.

ابوالفضل بازدید : 93 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)
ccalcioline.com_sabatini

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی باشگاه رم، در برنامه Sfide شبکه رای ۳ از ژروینیو مهاجم ساحل عاجی تیمش تمجید کرده است.

یار سابق آرسنال در تابستان پس از ترک لندن به شهر ابدی آمد و او به سرعت تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب جالوروسی شد.

«با کمی تردید از ژروینیو استقبال کردیم. پس از مسابقه برابر بولونا او بازیکن محبوب هواداران شد و مثل بازیکنان بزرگ روحیه فوق العاده ای برای کمک به تیمش دارد.»

ژروینیو در ۸ بازی این فصل ۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل به هم تیمی هایش داده است.

ابوالفضل بازدید : 92 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
gervinho 63

نتایج آزمایش های انجام شده نشان می دهد که ژروینیو به دلیل مصدومیت همسترینگ حداقل دو هفته قادر به همراهی رم نیست.

دیشب باشگاه رم اعلام کرد که این بازیکن ساحل عاجی دچار مصدومیت شده، اما مدت غیبت او اشاره ای نشده بود.

به هر صورت، اسکای اسپرت ایتالیا امروز گزارش داده که ژروینیو حداقل دو هفته قادر به همراهی پایتخت نشینان نیست.

بدین ترتیب او دیدار برابر اودینزه، کیه وو و تورینو را از دست خواهد داد.

ابوالفضل بازدید : 87 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
totti 906364-15112199-640-360

سرمربی رودی گارسیا دو بازیکن کلیدی را از دست داده است.

بر اساس گزارشی که ایل مسجرو منتشر کرده فرانچسکو توتی کاپیتان رم به دلیل مصدومیت احتمالا دو ماه نمی تواند جالوروسی را همراهی کند.

با این تفاسیر توتی پنج شش بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و شاید در ماه دسامبر برابر فیورنتینا به میادین بازگردد.

البته ده روز دیگر وضعیت ستاره ابدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هنوز این امیدواری وجود دارد که او در مدتی کوتاه تر بهبودی اش را بدست بیاورد.

ضمنا ژروینیو هم مسابقه برابر اودینزه را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)
pjanic 28065-1382125925

میرالم پیانیچ امروز برای صرف ناهار به رستورانی در منقطه کاسال پالوکو رفته بود، اما اتفاق جالبی برای او رخ داد.

با ورود پیانیچ به رستوران بسیاری از حاضرین سریع متوجه ستاره بوسنیایی رم شدند و برای گرفتن امضا و عکس یادگاری با او از سر میز ناهار بلند شدند.

ایل مسجرو نوشته به نظر می رسد دو گلی که او وارد دروازه ناپلی کرده بر محبوبیت او افزوده است و دیگر خبری از آن دوران تاریک پس از ۲۶ می نیست.

رم جمعه موفق شد با دو گل پیانیچ ناپلی را شکست دهد و به هشتمین پیروزی متوالی در این فصل دست پیدا کند.

ابوالفضل بازدید : 18 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
Roma-Bologna nella foto esultanza gol Gervinho

باشگاه رم تایید کرده که ژروینیو مهاجم ساحل عاجی هم دچار مصدومیت همسترینگ شده و در ۲۴ ساعت آزمایش هایی انجام می شود و مدت غیبت احتمالی او در ترکیب جالوروسی مشخص خواهد شد.

مهاجم ساحل عاجی در این فصل یکی از ستاره های رم بوده، اما او در دیدار برابر ناپلی دچار مصدومیت شد.

هنوز مشخص نیست که مصدومیت او چقدر جدی است و با انجام تمامی آزمایش ها تا ۲۴ ساعت آتی میزان غیبت او در ترکیب رم هم مشخص خواهد.

فرانچسکو توتی کاپیتان رم به دلیل مصدومیت همسترینگ شاید حتی یک ماه قادر به همراهی تیمش نباشد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
roma totti garcia a9cbb-98539-1382129888

باشگاه رم تایید کرده که فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است در یک ماه آتی قادر به همراهی تیمش نباشد.

کاپیتان در پیروزی ۲-۰ جالوروسی برابر ناپلی از زمین مسابقه بیرون رفت و امروز صبح باشگاه تایید کرده که عضله پای او آسیب دیده است.

رم همچنین اضافه کرده که وضعیت ستاره ی ۳۷ ساله ۱۰ روز دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما او قطعا دیدار تیمش برابر اودینزه و کیه وو را از دست خواهد داد.

حضور توتی در دو دیدار برابر تورینو و ساسولو هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)

مصدومیت کاپیتان تنها ۳۰ دقیقه پس از شروع بازی مقابل ناپولی باعث شد تا رم خیلی زود فرمانده خود را در آن دیدار از دست بدهد. با این حال خوش بینی هایی به وجود آمد و گفته می شد شاید رم تنها در دیدار هفته آینده مقابل اودینزه نتواند از رهبر خود استفاده کند اما حالا شرایط کمی متفاوت به نظر می رسد و نگرانی هایی در اردوی رم به وجود آمده است. در ابتدا گفته می شد که او از ناحیه پشت ران یعنی زیر باسن اش مصدوم شده اما اکنون گفته می شود که شاید تاندون او هم ضرب دیده باشد. با این حال این هنوز قطعی نیست و نمی تواند کاپیتان را نگران کند و باید به انتظار آزمایش های بعدی نشست.
روز های دوشنبه و سه شنبه توتی آزمایش های x-ray را انجام خواهد داد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. در حال حاضر اعم از آسیب عضلانی، فرضیات بسیاری در مورد مدت زمان این مصدومیت هم وجود دارد. با این حال اگر تاندون کاپیتان هم صدمه دیده باشد این می تواند برای مدت زمانی باعث دوری کاپیتان از میادین شود. مصدومیت تاندون در میان بازیکنان ایتالیایی در این سن و سال معمولا مشکلاتی را به وجود می آورد اما ۲۲ سال بازی در سری آ و البته پشت سر گذاشتن مصدومیت هایی به مراتب سخت تر می تواند این امید را به وجود آورد که حتی در صورت چنین مصدومیتی، کاپیتان به زودی به میادین بازگردد.
با این حال این به هیچ وجه خبر خوشایندی برای رودی گارسیا نخواهد بود. امروز بازیکنان استراحت کردند و تمرینات تعطیل بود اما با شروع این هفته آزمایشاتی روی پای کاپیتان صورت خواهد گرفت و مشخص خواهد شد که برای چه مدت زمانی او نمی تواند رم را همراهی کند. امیدواریم فرانچسکوی بزرگ به زودی به ما ملحق شود …

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

Florenzi Bertolacciurl

پس از کسب بردی درخشان برابر ناپلی، سرمربی رم رودی گارسیا یک روز به بازیکنانش مرخصی داده بود.

الساندرو فلورنزی هم از فرصت استفاده کرد و به همراه دوست دخترش برای تماشای دیدار جنوا-کیه وو به ماراسی رفت و شاهد پیروزی ۲-۱ میزبان با گلهای آلبرتو جیلاردینو بود.

هافبک جوان جالوروسی در صفحه توئیترش نوشته: «در جنوا با دوست فوق العاده ام برتولاچی بودم.»

آندره آ برتولاچی، که هنوز بازیکن رم محسوب می شود، امروز برای جنوا به میدان نرفت.

۸/۸

ابوالفضل بازدید : 14 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (1)
AS-ROMA-NAPOLI-MARADONA

رم با کسب یک پیروزی درخشان برابر ناپلی به رکوردشکنی در سری آ ادامه داد و تعداد پیروزیهای متوالی اش را به ۸ رساند.

لیاندرو کاستان، مدافع باصلابت این روزهای رم، در توئیتر نوشته: «۸/۸».

در این هفته اتلتیکو مادرید و بارسلونا نتوانستند در لالیگا به پیروزی برسند و رکورد پیروزیهای متوالی در آغاز فصل آنها همان ۸ باقی ماند.

رم با پیروزی برابر اودینزه در هفته آتی می تواند به رکورد ۹ پیروزی متوالی برسد و در لیگ های برتر اروپایی بی رقیب شود.

ابوالفضل بازدید : 30 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
pjanic 2125922

میرالم پیانیچ روزهای رویارویی را سپری می کند.

هافبک بوسنیایی، که در روزهای اخیر با تیم ملی کشورش بلیت سفر به برزیل را قطعی کرده، دیشب مهارتش را روی ضربات ایستگاهی نشان داد و دو بار دروازه ی ناپلی را باز کرد.

روزنامه فرانسوی فیگارو با انتشار گزارشی به بررسی وضعیت رم و کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ پرداخته است. فیگارو نوشته پیانیچ با به ثمر رساندن این دو گل استادیو الیمپیکو را روشن کرد و رم «توقف ناپذیر» همچنان پیش می رود.

دیلی میل هم از پیانیچ به عنوان ستاره ی دیدار حساس رم-ناپلی نام برده است. روزنامه انگلیسی به صعود تاریخی پیانیچ و تیم ملی بوسنی و هرزگوین به جام جهانی ۲۰۱۴ اشاره کرده و از دو گل ستاره ی بازیساز جالوروسی برابر دیدگان دیگو مارادونای بزرگ نوشته است.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 18 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Gervinho 58084

 جروینیو مهاجم ساحل عاجی رم که پس از توتی، در نیمه دوم به دلیل مصدومیت جزیی که برایش به وجود آمد جای خود را به ادم لیائیچ داد، پس از برد شیرین رم و برای هفتمین بار بسته نگه داشتن دروازه، پیامی را در صفحه توییترش منتشر کرد.
” دیروز یک کلین شیت دیگر در ورزشگاه پرشور المپیکو به دست آوردیم. ۳ امتیاز مهم. ۸ برد پیاپی. ”
جروینیو که بار دیگر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت در این فصل تا کنون ۲ بار برای رم پنالتی گرفته و در حال حاضر با ۳ گل زده یکی از دومین گلزنان برتر رم است.

ابوالفضل بازدید : 13 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
totti s673_400

دیشب در پیروزی ۲-۰ رم برابر ناپلی، کاپیتان فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۰ زمین مسابقه را ترک کرد.

توتی، که قول داده بود پیراهنش را به دیگو مارادونا بدهد، در ران پایش دردی احساس کرد و همان طور که خودش گفت ترجیح داد زمین مسابقه را ترک کند.

مغز متفکر جالوروسی در پیروزی ۳-۰ برابر اینتر دچار مصدومیت جزئی شد و پیش از مسابقه برابر ناپلی هم دو روز فیزیوتراپی انجام داده بود.

در روزهای آتی او باید تست های مختلفی را پشت سر بگذارد، اما ایل مسجرو گزارش داده که این احتمال وجود دارد که ستاره ایتالیایی در دیدار برابر اودینزه تیم محبوبش را همراهی نکند و در پایتخت بماند.

ابوالفضل بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
benatia 5ce3061981fc5085

مهدی بنایتا، مدافع مراکشی رم، در صفحه توئیترش از پیروزی درخشان برابر ناپلی نوشته است.

«پیروزی بزرگی برای تیم بود. با کارهایی عجیب! از حمایت شما متشکرم، ورزشگاه پر خیلی خوب است! از برادرم پیانیچ هم تشکر ویژه ای دارم…»

«حالا باید کمی استراحت کنیم ولی به فکر اودینه هستیم. یکشنبه مسابقه ویژه ای است. سخت خواهد بود ولی می توانیم از پس آن بربیاییم.»

بناتیا در دیدار برابر اودینزه با هم تیمی های سابقش دیدار خواهد کرد.

ابوالفضل بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
Italy Soccer Serie A

رم یک پیروزی بزرگ دیگر به دست آورد و با کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ فاصله اش با ناپلی را به ۵ امتیاز رساند.

الساندرو فلورنزی، ملی پوش ایتالیایی جالوروسی، پس از شکست پارتنوپی در صفحه توئیترش نوشت: «یک شب به یاد ماندنی…بیاید همین طور ادامه بدهیم!»

این هشتمین بازی متوالی فلورنزی چهار گله در لیگ این فصل هم بود.

فلورنزی چند روز پیش با پیراهن تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه ناپلی برابر ارمنستان گلزنی کرده بود.

ابوالفضل بازدید : 14 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
totti 4-1382123043

پس از کسب پیروزی ارزشمند برابر ناپلی، فرانچسکو توتی کاپیتان رم در وب سایت رسمی اش متنی منتشر کرده و یارانش را مورد تمجید قرار داده است.

«شبی فوق العاده برای رم بود چون ما ناپلی را شکست دادیم، تیمی بسیار قدرتمند و یک رقیب مستقیم برای قرار گرفتن در رده های بالای جدول.»

«خیلی ناراحتم که مجبور شدم در نیمه اول زمین را ترک کنم، چون دردی در رانم داشتم و نمی توانستم ادامه بدهم. در روزهای آتی وضعیت را بررسی خواهیم کرد. فعلا به شما خسته نباشید می گویم، و این یک عملکرد تیمی فوق العاده و گام مهم دیگری رو به جلو بود.»

 

ابوالفضل بازدید : 16 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
totti 04eb-98652-1382126763

در شبی که رم موفق شد با دو گل ناپلی را در استادیو الیمپیکو شکست دهد، کاپیتان فرانچسکو توتی مجبور شد در دقیقه ۳۰ مسابقه زمین بازی را ترک کند.

پس از خروج توتی از زمین مسابقه، تله رادیو استریو از او در مورد مصدومیتش پرسید.

«دردی را در رانم احساس کردم و ترجیح دادم که بیرون بروم.»

برای مشخص شدن وضعیت توتی باید تست هایی انجام شود، اما به نظر نمی رسد که مصدومیت اسطوره جالوروسی جدی باشد.

 

ابوالفضل بازدید : 12 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)
maicon mou

مایکون مدافع برزیلی رم، که در دیدار برابر سمپدوریا دچار مصدومیت شده بود، حالا کاملا آماده است و می تواند جالوروسی را در مسابقه امشب همراهی کند.

رم امشب به مصاف ناپلی می رود و گاتزتا دلو اسپرت با انتشار گزارشی از رویارویی مایکون و رافائل بنیتز نوشته است.

گاتزتا نوشته فصل گذشته در دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، مایکون با خوزه مورینیو مربی سابقش در اینتر دیدار کرد. و آنها صحبت های جالبی در مورد بنیتز داشتند که خبرساز شد.

مایکون به مو گفته بود:«شنیدی که دوستت مربی چلسی شده؟» و سرمربی رئال مادرید گفته بود: آقای چاق؟ پس به ماتراتزی بگو سریع به او ملحق شود.»

مو با نام بردن از ماتراتزی به مصاحبه ای اشاره کرده بود که بازیکن ایتالیایی چند روز پیش انجام داده بود:«به مورینیو گفتم لعنت به تو. مرا با بنیتز تنها می گذاری».

گاتزتا در پایان این گزارش نوشته باید صبر کرد و دید که در پایان مسابقه امشب چه کسی می خندد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
Sabri Lamouchi gervi

صبری لاموشی، سرمربی تیم ملی ساحل عاج، از ژروینیو تمجید کرده است.

مهاجم ۲۶ ساله در تابستان از آرسنال جدا شد و به رم پیوست. او یکی از ستاره های جالوروسی در این فصل بوده و در آخرین بازیش برای تیم ملی ساحل عاج هم بهترین بازیکن میدان شد.

لاموشی در مصاحبه با TMW گفت: «او اعتماد گارسیا را حس می کند، رم نمی توانست خریدی بهتر از او داشته باشد.»

«آنها نمی توانستند شروعی بهتر از این داشته باشند. موفقیت گارسیا برایم عجیب نیست، من با تفکر او و توانایی اش برای منتقل کردن آن به تیمش آشنا هستم.»

«می دانستم که ژروینیو زیر نظر او بهترین بازیهایش را انجام می دهد. این روزها با او صحبت کردم و به نظرم آرامش زیادی دارد. سری آ لیگ تاکتیکی است، اما سرعت او می تواند به هر تیمی آسیب بزند.»

 

ابوالفضل بازدید : 14 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
pjanic de rossi strotman 777

خط میانی رم شرایط ایده آلی ندارد.

بازی حساس برابر ناپلی جمعه برگزار می شود، اما میرالم پیانیچ، دنیله دروسی و کوین استروتمن شرایط خوبی ندارند.

البته این سه مهره ی ارزشمند شرایط لازم برای حضور در این مسابقه را بدست خواهند آورد، اما ۱۰۰% آماده نیستند.

استروتمن به دلیل مصدومیت برابر ترکیه بازی نکرد، اما پیانیچ با وجود دردی که در پایش داشت با پیراهن بوسنی و هرزگوین برابر لیتوانی به میدان رفت و در جشن صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ سهیم شد.

ایل مسجرو به این موضوع اشاره کرده که بازیکنان رم پیش از برگزاری بازیهای ملی شرایط بهتری داشتند.

ابوالفضل بازدید : 16 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
totti 158554_heroa

بر اساس گزارشی که گاتزتا دلو اسپرت منتشر کرده، در پنجمین دوره مراسم گلوب ساکر که ۲۸ دسامبر در دوبی برگزار خواهد شد فرانچسکو توتی به دلیل دوران بازی پرافتخاراش جایزه ای دریافت خواهد کرد.

در سالهای اخیر الساندرو دل پیرو و اریک آبیدال به دلیل تلاش هایشان در طول دوران بازیشان مورد تقدیر قرار گرفتند.

دو اتحادیه باشگاه های اروپایی و ایجنت هایی اروپایی نامزدی کاپیتان برای دریافت این جایزه را تایید کرده اند.

آخرین جایزه ای که کاپیتان دریافت کرد پای طلایی ۲۰۱۰ بود.

ابوالفضل بازدید : 18 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
strotman

کوین استروتمن امشب به دلیل مصدومیت برای هلند بازی نخواهد کرد، اما گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که او به موقع برای حضور در دیدار رم-ناپلی آماده خواهد شد.

هافبک توانای جالوروسی جمعه گذشته با پیراهن نارنجی پوشان بازی درخشانی برابر مجارستان انجام داد، اما از ناحیه زانو دچار مصدومیتی جزئی شده، و با توجه به صحبت های سرمربی لوئیس ون گال این بازیکن نمی تواند کشورش را در دیدار برابر ترکیه همراهی کند.

همین مسئله باعث شد که حضور استروتمن در دیدار حساس رم-ناپلی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

بسیاری از منابع خبری در خصوص حضور این بازیکن در دیدار روز جمعه ابراز تردید کرده اند، اما گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که کادر پزشکی رم امیدوار است تا هافبک پرقدرت را به مرز آمادگی برساند.

میرالم پیانیچ هم یکی دیگر از بازیکنان رم است که از ناحیه زانو دچار مشکل شده است.

ابوالفضل بازدید : 19 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
de sanctis

در طول تاریخ بازیکنان سرشناسی بوده اند که افتخار پوشیدن پیراهن رم و ناپلی را به دست آورده اند.

اولین بازیکنی که پیراهن هر دو تیم را به تن کرد دانته دی بندتی بود، مهاجمی که در دهه ۳۰ برای جالوروسی بازی می کرد، اما در اواخر دوران بازی اش در دهه ۴۰ به ناپلی پیوست. یک نکته جالب در مورد دی بندتی هم این است که او اولین بار در سال ۱۹۳۶ با پیراهن رم در سری آ به میدان رفت و در برتری ۲-۱ جالوروسی برابر ناپلی یکی از گلهای پایتخت نشینان را به ثمر رساند!

آنجلو سورمانی، آندره آ کارنواله، جوزپه جیانینی، سباستیانو نلا، دنیل فونسکا، مانوئله بلازی و فرانچسکو کولونزه هم بازیکنان سرشناس دیگری بودند که در طول دوران بازیشان پیراهن جالوروسی و آتزوری را به تن کردند.

در تابستانی که گذشت هم مورگان دسانتیس از ناپلی جدا شد و به پایتخت آمد تا دروازه ی رم را بیمه کند.

مربیانی سرشناسی هم بوده اند که فرصت هدایت هر دو تیم را به دست آوردند: کلودیو رانیری، کارلو ماتزونه، اوتایو بیانکی، زدنک زمن و ویادین بوسکوف.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)
pjanic 8165_w2

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی رم، پیش از دیدار تیم کشورش برابر لیتوانی از امیدهایش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ گفته است.

بوسنی و هرزگوین و یونان هر کدام با ۲۲ امتیاز به طور مشترک در صدر جدول گروه G مسابقات مقدماتی جام جهانی در اروپا قرار دارند، اما تفاضل گل ۲۳+ یاران پیانیچ باعث شده که آنها فعلا تیم صعود کننده به برزیل باشند.

«می دانیم که کل کشور این بازی را تماشا می کنند و ما این را هم می دانیم که چه چیزی در انتظارمان است و می توانیم به چه موفقیتی دست پیدا کنیم.»

«شاید فشار کمی وجود داشته باشد، اما چیز عجیبی نیست. ما به چنین بازیهایی عادت داریم، و می دانیم که از حریفمان قویتریم. خودمان را باور داریم، و نشان می دهیم که بهترین تیم گروه هستیم و به جام جهانی خواهیم رفت.»

بوسنی باید در خانه لیتوانی به میدان برود، اما یونان در آتن پذیرای لیختن‌اشتاین خواهد بود.

ابوالفضل بازدید : 15 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
totti xcvite34

رم باید جمعه در دیداری حساس به مصاف ناپلی برود. شاگردان رودی گارسیا فصل را با هفت پیروزی متوالی آغاز کرده اند و با شایستگی به صدر جدول سری آ رسیده اند و پس از وارد کردن شکستی سخت به اینتر، آنها در پی کسب هشتمین سه امتیاز هستند.

اما کاپیتان فرانچسکو توتی هم قصد دارد پیروزیهایش را پررنگ تر کند.

اسطوره جالوروسی اولین بار در نوامبر ۱۹۹۴ برابر ناپلی به میدان رفت و جای روبرتو موتزی را در ترکیب تیمش گرفت.

توتی تا به حال برابر ناپلی ۷ گل به ثمر رسانده و در ۹ بازی به پیروزی رسیده است.

حالا او در پی دهمی است…

ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
gervinho3

درخشش ژروینیو با پیراهن ساحل عاج در دیدار حساس برابر سنگال موجب شد تا رسانه های اروپایی توجه ویژه ای به این مهاجم ۲۶ ساله داشته باشند.

ستاره ی این روزهای رم به تیم کشورش در راه رسیدن به جام جهانی کمک بزرگی کرد.

روزنامه اکیپ فرانسه گزارشی با تیتر «غیرقابل کنترل» برای تمجید از ژروینیو منتشر کرده است. اکیپ نوشته: «علیرغم از دست دادن یک موقعیت عالی در دقیقه ۴۰، مهاجم رم بازی جالب توجهی انجام داد و پنالتی حساسی گرفت که دروگبا آن را گل کرد. او گل دوم را زد و سومین گل را برای کالو ساخت.»

ساحل عاج چهارشنبه در مسابقه برگشت پلی آف به مصاف سنگال می رود.

یاران ژروینیو در گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آفریقا قرار داشتند و موفق شدند بالاتر از تیم مراکش و مهدی بناتیا قرار بگیرند و به مرحله پلی آف برسند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 21 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
Marquinhos fff

مارکینیوس مدافع سابق جالوروسی در اینستاگرام عکسی از دوستانش قرار داده و نوشته: «این هم گرگهای جالوروسی!»

دودو، لیاندرو کاستان و ژولیو سرجیو در این روزها به پاریس سفر کرده بودند و ملاقاتی با هم تیمی سابقشان داشتند.

و مارکوس هم فرصت را مناسب دیده و پیامی برای هواداران جالوروسی فرستاده است.

 marq

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
benatia dd873-1380501312

او مدافعی است که حالا دیگر ستاره ی خط دفاعی رم شده است. بازیکنی که برخی می گویند خاطره حضور والتر ساموئل در خط دفاعی جالوروسی سال ۲۰۰۱ را زنده کرده است.

پس از گذشت فقط سه ماه، مهدی بناتیا چنان نمایش درخشانی داشته که تقریبا همه مارکینیوس مستعد را از یاد برده اند.

مهدی با پیراهن رم شروعی تاریخی داشته و به هفت پیروزی متوالی در سری آ دست پیدا کرده است. البته ماجرای اشتهای مهدی برای کسب پیروزی به همین جا ختم نمی شود. فصل گذشته اودینزه با هشت پیروزی متوالی سری آ را به پایان برد، و این مدافع مراکشی در هفت پیروزی آنها سهیم بود.

بناتیا در ۱۴ بازی اخیرش در سری آ فقط رنگ پیروزی را دیده است. البته او هنوز با رکورد دیان استانکوویچ هافبک صرب اینتر فاصله دارد. یار سابق نراتزوری در فصل ۰۷-۲۰۰۶ موفق شد در ۲۰ متوالی سری آ به پیروزی برسد.

آخرین باری که مهدی در سری آ طعم شکست را چشید ۱۶ مارچ ۲۰۱۳ بود، در بازی که اودینزه با نتیجه ۱-۳ مغلوب کاتانیا شد.

در صورتی که رم موفق به شکست ناپلی شود بناتیا به رکورد پیروزی های متوالی مایکون در سری آ را خواهد رسید: ۱۵ بازی.

البته بازیکنان دیگری هم هستند که مدافع باکلاس جالوروسی باید پیش از رسیدن به رکورد استانکوویچ آنها را پشت سر بگذارد، سه بازیکن از اینتر روبرتو مانچینی: پاتریک ویه را(۱۶)، ساموئل(۱۷) و ژولیو سزار(۱۹).

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
gervinho66

دیدار حساس ساحل عاج برابر سنگال در مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آفریقا با درخشش ژروینیو مهاجم رم همراه بود.

ژروینیو بهترین بازیکن میدان شد و نمایشی خیره کننده داشت تا تیمش به پیروزی ۳-۱ دست پیدا کند و گامی بزرگ به سوی برزیل بردارد.

ستاره ی رمی در این مسابقه یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت که دیدیه دروگبا آن را به گل تبدیل کرد. او گل دومین تیمش را هم به ثمر رساند و در نهایت یک پاس گل به کالو داد.

ساحل عاج باید چهارشنبه در دیدار برگشت برابر سنگال به میدان برود.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
strot 0_heroa

در روزهای اخیر لوئیس ون گال سرمربی تیم هلند یکبار دیگر به این موضوع اشاره کرد که حضور کوین استروتمن در جام جهانی ۲۰۱۴ قطعی است و این بازیکن جوان جایگاهش در ترکیب نارنجی پوشان را تثبیت کرده است.

و به نظر می رسد که سرمربی باتجربه کاملا نظر درستی در مورد هافبک پرقدرت رم داشته است.

کوین امشب در پیروزی ۸-۱ تیمش برابر مجارستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ علاوه بر به ثمر رساندن دومین گل تیمش یک گل هم ساخت تا یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد.

هلند، که پیش از این صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، با به ثمر رساندن این هشت گل تعداد گل های زده اش در مرحله مقدماتی را به ۳۲ رساند و شاگردان ون گال حالا قویترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارند.

ضمن اینکه روبین ون پرسی هم با ۱۱ گل بهترین گلزن مسابقات است.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
Federico+Balzaretti+Spain+v+Italy+UEFA+EURO+MSRF2D2_hf4l

فدریکو بالزارتی پس از چندین ماه غیبت دوباره در ترکیب تیم ملی ایتالیا قرار گرفت، اما بازگشت او به میادین با پیراهن آتزوری خوشایند نبود.

مدافع رم پس از تساوی ۲-۲ ایتالیا برابر دانمارک در کپنهاگ در مصاحبه با رای اسپرت مسئولیت دریافت دو گل حریف را پذیرفت.

«بازگشت به تیم ملی پس از یک سال زیبا بود، و من احساس غرور می کنم. مسئولیت دو گل بنتنر را می پذیرم، به ویژه گل اول که می توانستم بهتر کار کنم، متاسفم.»

ایتالیا، که با این تساوی ۲۱ امتیازی شد، پیش از این صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 66 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
totti-nazionale

امشب در ورزشگاه پارکن کپنهاگ، جایی که ایتالیا به مصاف دانمارک رفته بود، جمعی از هواداران آتزوری با حمل بنری علاقه شان به فرانچسکو توتی را نشان دادند.

روی این بنر نوشته شده بود: «فقط یک کاپیتان وجود دارد. زنده باد فرانچه.»

کاپیتان جالوروسی پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ دیگر برای تیم ملی کشورش به میدان نرفته، اما نمایش های استثنایی او با پیراهن رم در این فصل باعث شده که احتمال بازگشت او به ترکیب آتزوری و حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ قوت بگیرد.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)
SAMPDORIA-AS-ROMA-DE-SANCTIS

جنارو ایتزو، هم تیمی سابق مورگان دسانتیس در ناپلی، از اهمیت دیدار پارتنوپی و جالوروسی در هفته ی هشتم سری آ برای گلر رم گفته است.

«به نظرم دسانتیس به خاطر مسابقه رم-ناپلی احساساتی خواهد شد. قطعا بازی ویژه ای برای مورگان خواهد بود و این خاطر همه ی آن تلاش هایی که با پیراهن آتزوری انجام داد، ولی وقتی داور سوت شروع بازی را بزند همه چیز را فراموش خواهد کرد.»

دسانتیس ۳۶ ساله چهار فصل موفق را سن پائولو سپری کرد، اما در تابستان به رم ملحق شد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 20 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
pjanic 404

 میرالم پیانیچ دوباره در رم متولد شده است. پیشرفت در بازی او به وضوح دیده می شود. پس از اولین سال حضورش در رمِ جدید که هدایتش را لوئیس انریکه بر عهده داشت، او با زدنک زمن دوران خوبی را پشت سر نگذاشت اما امسال و زیر نظر رودی گارسیا او بار دیگر ارزش هایش را به همگان ثابت کرد. در تابستانی که گذشت تیم تاتنهام انگلیس به شدت خواهان جذب این بازیساز بوسنیایی بود اما رم تمامی پیشنهادات تیم های علاقه مند را رد کرد و حالا مدیران رم آماده اند تا قرارداد او را تمدید کنند.
پس از بازی حساس با ناپولی که جمعه آینده برگزار می شود، باشگاه با مدیر برنامه های میرالم صحبت خواهد کرد. او در حال حاضر بیش از ۲ میلیون یورو در سال دریافت می کند و قراردادش هم تا سال ۲۰۱۵ اعتبار دارد اما والتر ساباتینی و مدیران رم آماده اند تا دستمزد او را تا نزدیک ۳ میلیون یورو افزایش دهند.

ابوالفضل بازدید : 14 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
kevin strotman cap

لوئیس ون گال، سرمربی تیم ملی هلند، در آخرین اردوی نارنجی پوشان اعلام کرده که فقط سه بازیکن تیمش هستند که حضورشان را در جام جهانی ۲۰۱۴ قطعی کرده اند.

هلند حضورش در جام جهانی را قطعی کرده، اما مربی سختگیر به بازیکنانش هشدار داده که فقط سه نفر جایگاه ثابتی در تیمش دارند.

ون گال گفت: «به جز آرین روبن، روبین ون پرسی و کوین استروتمن همه بازیکنان باید به من ثابت کنند که لیاقت حضور در جام جهانی را دارند.»

سرمربی هلند علاقه ی خاصی به هافبک رم دارد و پیشتر هم از او تمجید کرده بود.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)
gervinho 31a3af0c79f95

ژروینیو به هواداران اطمینان داده که مصدومیتش جدی نیست.

مهاجم تند و تیز رمی ها به دلیل کشیدگی عضله ران در چند جلسه تمرینی تیم ملی ساحل عاج شرکت نکرده است.

اما ژروی در مصاحبه با ایل تمپو از هواداران جالوروسی خواسته که نگران نباشند.

«عضله رانم کمی دچار کشیدگی شده است.»

«اما جدی نیست. من فقط باید کمی استراحت کنم.»

 

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 22 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
destro CALCIO___224118--473x264

ماتیا دسترو همچنان به تلاش هایش ادامه می دهد تا هر چه زودتر به ترکیب رم بازگردد.

۲۸۸ روز پیش بود که مهاجم جوان پایش را به تیغ جراحان سپرد، به امید اینکه کاملا بهبودی اش را به دست بیاورد.

اما او در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ ساله های ایتالیا دچار مصدومیت شد و چند ماهی می شود که قادر به همراهی جالوروسی نیست.

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده دسترو تلاش می کند تا اواسط نوامبر به هم تیمی هایش ملحق شود.

ستاره ی جوان امیدوار است که در دیدار برابر کالیاری گرگها را همراهی کند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
totti-riscone1

فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیت جزئی در تمرینات امروز بعدازظهر شرکت نکرد.

کاپیتان امروز صبح تست های پزشکی را پشت سر گذاشته بود و او تلاش می کند تا برای دیدار با ناپلی کاملا آماده باشد.

ایل تمپو گزارش داده که اسطوره ی جالوروسی در سه روز آتی تمرینات متفاوتی خواهد داشت.

امروز مایکل بردلی هافبک امریکایی هم در تمرینات حضور داشت.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
strotman 902-1379425207

کوین استروتمن شروع خوبی با رم در سری آ داشته، اما او بر این باور است که با توجه به توانایی هایش می تواند تاثیر بیشتری در ترکیب جالوروسی داشته باشد.

ستاره ی هلندی در تابستان با هزینه ی ۱۶٫۵ میلیون یورویی از آیندهوون خریداری شد.

«مدت کوتاهی است که در رم حضور دارم، و هنوز خیلی چیزها را باید ثابت کنم.»

«مطمئنا از عملکردم راضی هستم ، اما می توانم بهتر از این باشم.»

رم فصل را با هفت پیروزی متوالی آغاز کرده و به صدر جدول سری آ رسیده است. آنها ۲۰ گل به ثمر رسانده اند و فقط یک بار دروازه شان باز شده است.

«پس از کسب هفت پیروزی متوالی نظرات باید هم مثبت باشد. شروعمان خوب بوده و می خواهیم همین طور ادامه بدهیم.»

«لحظات سختی هم خواهیم داشت و بهتر است برای رویارویی با آنها آماده باشیم.»

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,080
  • بازدید کلی : 24,983