loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
pallotta

رئیس جیمز پالوتا سه شنبه به ایالات متحده بازخواهد گشت.

مرد شماره یک باشگاه رم، که از نزدیک شاهد پیروزی تیمش برابر ناپلی بود، در روزهای اخیر با شیخ حامد بن احمد آل حامد دیداری داشت و با این تاجر ثروتمند در رابطه پروژه های جالوروسی از جمله ساخت یک ورزشگاه جدید صحبت کرد.

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده ملاقات طرفین نتایج مثبتی به همراه داشته، اما فعلا بعید به نظر می رسد که اتفاق مهمی رخ دهد.

ایل تمپو همچنین نوشته که احتمالا به زودی پروژه ورزشگاه جدید رم رونمایی خواهد شد.

ابوالفضل بازدید : 16 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (1)
SAMPDORIA-AS-ROMA-BENATIA-3

پیروزی های متعدد در سری آ باعث شده که رسانه های مختلف در اروپا از رم تمجید کنند.

مارکا، فیگارو و اکیپ با انتشار مقالات متعدد از اوج گیری گرگها نوشته اند، اما حالا حتی آسیایی ها هم از آتش بازی پسران رودی گارسیا به وجد آمده اند.

سایت viet-times.com.au در گزارشی مفصل به احیای رم در این فصل توسط مربی گارسیا پرداخته است. viet-times به ماجرای فروش ستاره های گرانقیمت در تابستان اشاره کرده، و همین طور ورود بازیکنانی چون استروتمن و بناتیا که نقشی کلیدی در رم گارسیا دارند.

در بخشی از این مقاله نوشته شده: رودی گارسیا ژروینیو و دنیله دروسی را احیا کرده و کلید تیمش را به فرانچسکو توتی داده است!

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 16 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
FEDERER-BATISTUTA

راجر فدرر، قهرمان بزرگ تنیس جهان، در توئیتر از علاقه اش به رم نوشته است.

«من همیشه رم را دوست داشتم.»

باشگاه رم هم در پاسخ به پیام محبت آمیز فدرر در توئیتر نوشته: «متشکریم راجر فدرر – ما هم طرفدارت هستیم، و دوست داریم که از شما پذیرایی کنیم! برای تماشای بازی رم-ناپلی تشریف می آورید؟»

 

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
totti florenzi

 آمار رم در این فصل تا به اینجا کار فوق العاده بوده است. گرگها در ۷ بازی که انجام داده اند ۲۰ گل به ثمر رسانده اند و تنها یک گل دریافت کرده اند. درواقع رم دوباره متولد شده و حالا در اروپا چشمان را به خود جلب می کند.
در میان لیگ های برتر اروپایی (ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی) رم پس از بارسلونا و دورتموند سومین خط حمله برتر اروپا دارد. آبی و اناری ها ۲۸ گل زده اند و دورتموند هم ۲۱ گل زده در حالی که جالوروسی تنها ۱ گل کمتر از زرد پوشان آلمانی دارد. پس از رم هم منچستر سیتی در ۷ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده و موناکو در ۹ بازی ۱۶ بار دروازه حریفانش را باز کرده است.
گفتنی است که رم با دریافت تنها ۱ گل، برترین خط دفاع اروپا را در اختیار دارد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 18 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
Roma-Bologna nella foto gol Mehdi Benatia

شش بازی و شش برد. رم کار بزرگی صورت داده و در شش مسابقه ابتدایی این فصل سری آ ۱۸ امتیاز کسب کرده است. پسران رودی گارسیا دو امتیاز بیشتر از ناپلی و یوونتوس دارند.

در لیگ های مطرح اروپایی فقط بارسلونای تاتا مارتینو و اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه هستند که توانسته اند در بازیهای داخلی رکورد ۱۰۰% پیروزی را رقم بزنند؛ این دو تیم اسپانیایی در ۷ بازی ۲۱ امتیاز کسب کرده اند.

در آلمان، بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند هم نتوانستند چنین کاری صورت بدهند.

در انگلستان آرسنال صدرنشین در شش مسابقه پنج برد متوالی داشته است. در پرتغال پورتو در هفته ی پنجم برابر حریفش متوقف شد. موناکو و پاری سن ژرمن، دو غول فوتبال فرانسه، هم در لیگ ۱ رکورد ۱۰۰% پیروزی ندارند.

البته در یک لیگ نه چندان مطرح تیمی رکورد فوق العاده ای را به ثبت رسانده است؛ استاندارد لیژ بلژیک که فصل را با ۹ پیروزی متوالی در لیگ این کشور آغاز کرده است.

ابوالفضل بازدید : 15 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
roma fans fdwfd3

تعداد تیفوسی هایی که برای دیدار حساس رم برابر اینتر در جوزپه مه آتزا بلیت تهیه کرده اند به ۴۰۰۰ نفر رسیده است.

جالوروسی صدرنشین فردا به مصاف نراتزوری رده چهارمی می رود و تا به حال از ۵ هزار بلیتی که سهم تیم مهمان است ۴ هزار بلیت خریداری شده است.

البته انتظار می رود که با شرایط کنونی هواداران تمامی بلیت های موجود را خریداری کنند و با تمام قوا برای تشویق گرگها به میلان بروند.

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 13 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
colosseo_in_fiamme_colosseo_6

هنوز تصمیم نهایی در خصوص زمان و محل برگزاری دیدار رم و ناپلی اتخاذ نشده است.

این مسابقه طبق برنامه باید ۱۹ اکتبر در استادیو الیمپیکو انجام شود، اما به دلیل برگزاری یک تظاهرات گسترده در همان روز مسئولین نگران مسائل امنیتی هستند.

آئورلیو دی لاورنتیس، رئیس باشگاه ناپلی، چندی پیش اعلام کرده بود که بهترین تصمیم برگزاری این مسابقه در سن پائولوست، اما رمی ها علاقه ای به این راه حل ندارند زیرا از نظر آنها انجام سه دیدار متوالی در خارج خانه فشار زیادی به تیمشان وارد می کند. رم شنبه شب به مصاف اینتر می رود، و پس از برگزاری بازیهای ملی در هفته ی هفتم پذیرای ناپلی خواهد بود و سپس در خانه ی اودینزه به میدان می رود و تغییر این برنامه برای جالورسی دردسرساز خواهد بود.

به هر صورت، دی لاورنتیس اعلام کرده که برگزاری مسابقه تیمش برابر جالوروسی در نیمه های شب هم راه حل مناسبی است!

«فکر نمی کنم بشود جمعه بازی کنیم چون بازیکنان ملی پوش نمی توانند به موقع برگردند. من پیشنهاد کردم که نیمه شب شنبه بازی کنیم و این فوق العاده خواهد بود. با این حال، این کار ۲۰۰ هزار یورو هم خرج دارد. دیدن «نیمه شب در رم» خوب می شد. چقدر ناراحت کننده.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
roma fans 47f-81917-1379863825

رم صدرنشین سری آ است و حالا تیفوسی ها قصد دارند برای تداوم این موفقیت ها با تمام قوا به کمک تیم محبوبشان بشتابند.

هواداران جالوروسی از اهمیت دیدار شنبه شب برابر اینتر آگاهند و به همین خاطر در تلاش هستند تا در جوزپه مه آتزا شرایط مناسبی برای موفقیت گرگهای رودی گارسیا فراهم کنند.

ایل رومانیستا گزارش داده که تا به حال هواداران رم ۱۲۰۰ بلیت تهیه کرده اند و انتظار می رود که در روزهای آتی این رقم به ۳۰۰۰ برسد.

رم در چهار دیدار اخیرش برابر اینتر در میلان به دو پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده است.

فصل گذشته رم در سری آ با نتیجه ۳-۱ در خانه ی غول میلانی به پیروزی رسید. در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا هم با درخشش ماتیا دسترو رم به پیروزی ۳-۲ دست پیدا کرد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
roma pla totti 76-1380501417

این احتمال وجود دارد که رم در تعطیلات کریسمس به اورلاندو سفر نکند، و در پایان فصل برای این تور تبلیغاتی به ایالات متحده برود.

لا گاتزتا دلو اسپرت امروز در گزارشی به این مسئله اشاره کرده که فصل گذشته جالوروسی پس از بازگشت از فلوریدا شرایط خوبی نداشت و با نتیجه ۴-۱ مغلوب ناپلی شد.

این در حالی بود که رم سال ۲۰۱۲ را با پیروزی ۴-۲ برابر میلان به پایان برده بود.

رم باید در ۶ ژانویه ی ۲۰۱۴ به مصاف یوونتوس برود، و به همین خاطر رودی گارسیا و شاگردانش باید برای این دیدار حساس آماده باشند.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)
frank bompard 6504

فرانک بومپارد، دستیار رودی گارسیا سررمبی تیم فوتبال رم در مصاحبه ای با روزنامه لو پاریسین فرانسه در مورد رودی گارسیا صحبت کرد.
” من فکر می کنم که رم در انتظار کسی بود که همه چیز را به درستی انجام دهد. یک رهبر. اکنون هواداران شگفت زده اند اما در اوایل ورود او فکر می کردند که رودی از آسمان افتاده است! ما انتظار چنین شروعی را برای فصل جدید نداشتیم. از همان آغاز، تیم با کیفیتی را مشاهده کردیم. همه کاری که ما باید انجام می دادیم این بود که کاری کنیم تا کیفیت تیم به نمایش گذاشته شود و نتیجه بخش باشد. “

ابوالفضل بازدید : 15 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
rudi garcia 863813

 ۵ برد در ۵ بازی اول فصل. و رم با رودی گارسیا می تازد… حالا پس از ۳ و نیم سال رم تک و تنها صدر جدول را در اختیار خودش می گیرد. آخرین بار در ۱۸ آپریل ۲۰۱۰ و در هفته ۳۴ ام بود که نام رم بالاتر از همه در صدر جدول دیده می شد. زمانی که رم ۲-۱ در دربی دلاکاپیتاله به پیروزی رسید و با ۱ امتیاز بیشتر جلوتر از اینترِ مورینیو قرار گرفت.
حالا گرگها با گارسیا رکوردی جدید را ثبت کردند و برای اولین بار در تاریخ خود در ۵ هفته ابتدایی ۵ برد به دست آورده اند و تمامی ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کرده اند. بعدی …!

ابوالفضل بازدید : 22 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
Francesco-Totti

فرانچسکو توتی و رم آماده اند تا پیمان عاشقانه ی دیگری را منعقد کنند.

کاپیتان آماده است تا با امضای قرارداد جدیدی حضورش در مستطیل سبز تا ۴۰ سالگی را حتمی کند، و پس از آن هم به کادر مدیریتی باشگاه ملحق شود.

انتظار می رود که در روزهای آتی تمدید قرارداد اسطوره ی جالوروسی به طور رسمی نهایی شود، اما فردا صبح رئیس جیمز پالوتا در پایتخت خواهد بود و این باعث می شود که همه چیز سریع تر انجام شود.

احتمالا این آخرین قرارداد توتی به عنوان بازیکن خواهد بود…

ابوالفضل بازدید : 30 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ibrahimovic - eto'o

شایعات عجیب و غریب مخصوص رم!
 
بازار نقل و انتقالات شب گذشته راس ساعت ۲۳ بسته شد. انتقالات بعضا مهمی هم در شب آخر رخ داد اما در ایتالیا چندان خبری نشد و بر خلاف سال های قبل این بار تیم های کالچو خیلی زودتر از شب آخر بازیکنان شان را جذب کردند.
بازار نقل و انتقالات همه چیزش با نام های بزرگی که هر روز منتشر می شود جذاب شده است. شایعات فراوانی که هر روز به شکلی عنوان می شود. مذاکراتی که انجام می شود و مدیران و تیم ها آن را انکار می کنند! مصاحبه های یک شکلی هم منتشر می شود که ایجنت ها و مدیران باشگاه ها می گویند: ” تماسی با فلان بازیکن نداشتیم! ”
اما بر خلاف ۲ سال گذشته که رم در روز و ساعات آخر ۴ بازیکن جدید را به تیم خود اضافه کرد، این بار خبری از خرید و حتی فروش نبود. انتظار می رفت والتر ساباتینی در روز آخر تیر خلاص اش را بزند و علاوه بر فروش بوریلو حداقل ۱ یا ۲ بازیکن برای خط دفاعی و خط حمله جذب کند اما انتظار ما تا ساعت ۲۳ شب (به وقت محلی) بیهوده بود. با این حال رمیها امسال خرید های به مراتب بهتر، پخته تر، جذاب تر و امتحان پس داده تری داشتند. دسانکتیس، مایکون و استروتمن از نام های بزرگی بودند که به رم آمدند و مارکوس جوان به همراه اوسوالدو و لاملا هم از خروجی های بحث بر انگیز جالوروسی بودند.
اما در ماه های اخیر نام های فراوان کوچک و بزرگی برای پیوستن به رم مطرح شد.
با نام های وسوسه کننده بنزما و دی ماریا از رئال مادرید آغاز شد. رم در خط حمله دست به فروش اوسوالدویی زد که به هر حال با تمام بی انضباطی ها و موقعیت خراب کردن هایش، بهترین گلزن رم بود. با این حال همه منتظر بودند تا بازیکن دیگری برای پست او جذب شود و در روز آخر همه به دمبا با و کوایارلا امید داشتند اما نه تنها دمبا با ماند بلکه آنتونیو کونته در ساعت آخر نقل و انتقالات و در حالی که تقریبا همه چیز داشت خوب پیش می رفت، انتقال کوایارلا را مسدود کرد تا در حالی که انتظار می رفت ۳ انتقال بین ۳ تیم رم، یوونتوس و جنوا انجام شود، به یکباره همگی کنسل شوند و همه در تیم های شان باقی بمانند!
با این حال نام های بزرگ تر و عجیب تری هم برای خط حمله رم مطرح شد. اتوئو و ابراهیموویچ. کلودیو ویگورلی ایجنت مهاجم کامرونی به پیشنهاد کریموف، اتوئو را برای فروش گذاشت و گفته می شد او با والتر ساباتینی هنگامی که برای انتقال اریک لاملا به تاتنهام به لندن سفر کرده بود دیدار داشته است. غول سوئدی PSG را هم می گفتند در راه پایتخت است. حتی برای مدتی هم لاوتزی دیگر بازیکن PSG را به عنوان یکی از خرید های جالوروسی نام بردند!
در تابستانی که گذشت بیش از هر چیزی شاهد خبر معاوضه مارکو بوریلو و آلبرتو جیلاردینو بودیم اما نهایتا هر دو در تیم های شان باقی ماندند. پس از انتقال پابلو اوسوالدو به ساوتهمپتون، نام های زیادی برای جانشینی وی مطرح شد. کیوتانیچ، برگسیو، دمبا با، گومیس، هرناندز و ماتری. اما هیچ یک به تریگوریا نیامدند.
راستی یکی دیگر از نام های رویایی برای خط حمله رم، نانی از منچستر یونایتد بود! اما دردانۀ رودی گارسیا با ورودش به رم نام نانی را به عنوان گزینه احتمالی جالوروسی ها خط زد! جروینیو از آرسنال آمد. زمانی هم با گارسیا در لیل بوده و گارسیا او را به خوبی می شناسد و البته علاقه زیادی هم به وی دارد. حالا بگذریم که در اولین بازی اش نشان داد که می تواند اوسوالدوی دومی باشد و توانایی حرص دادن هواداران را دارد! با این حال او برای سیستم ۳-۳-۴ گارسیا انتخاب شد و او به جای بازیکن پرتغالی من یونایتد جذب شد.
راجا ناینگولان برای مدت طولانی مورد توجه سابا بود اما در نهایت این بار رمیها خرید بهتری نسبت به گزینه های شان داشتند. کوین استروتمن هلندی از آیندهوون که سومین خرید بزرگ سری آ لقب گرفت. نام جذاب او در کنار دنیله دروسی و میرالم پیانیچ خط میانی رم را بسیار زیبا و نامی جلوه داده و کلاس این پست را در تیم اول پایتخت بالا برده است. پائولینیو مانند پارسال نامش مطرح شد اما هیچگاه آنطور که باید جدی نشد و در حد اسم بود. او پس از جام کنفدراسیون ها به تاتنهام پیوست.
در خط دفاعی چیریچس برای زمان طولانی در این فصل از بازار مورد توجه رم بود اما مدافع استوا هم با حدودا ۱۰ میلیون یورو به تانهام رفت. داویده آستوری هم مثل هر سال در لیست خرید رم بود اما به لطف چلینو، رئیس باشگاه کالیاری کسی جرات نزدیک شدن به وی را نداشت!
در نهایت برای دروازه، نام خولیو سزار برای مدتی در صدر بود و گفته می شد او راهی رم می شود. بعد از او ویویانو برای دومین سال در لیست گرگها قرار گرفت و برای مدتی هم شایعه ویکتور والدز (!) مطرح شد که خوشبختانه با تمدید قراردادش در کاتالونیا باقی ماند. نهایتا دومین دروازه بان برتر فصل گذشته ایتالیا، دسانکتیس به رم آمد.

ابوالفضل بازدید : 20 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)
spa totti

لوچانو اسپالتی سرمربی سابق رم در بخشی از مصاحبه اش با اسکای اسپرت از علاقه مندی همیشگی به رم گفته است.

مربی محبوب تیفوسی های جالوروسی، که پس از ترک شهر ابدی روزگار خوشی را با قهرمانی های متعدد در روسیه سپری می کند، هنوز هم کار تیم سابقش را زیر نظر دارد.

“من همیشه عاشق رم خواهم بود، و کارشان را با علاقه دنبال می کنم. ساباتینی{مدیر ورزشی رم} امسال خیلی خوب کار کرده، و جای بازیکنانی که رفتند را با مهره های مناسب پر کرده است.”

ابوالفضل بازدید : 20 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
ZANZI-4

ایتالو زانزی مدیر باشگاه رم در مصاحبه با روماچنل از ادامه تلاش های جالوروسی برای کسب موفقیت و برنامه ای جدید برای نژادپرستی گفت.

گرگها فصل جدید سری آ را با پیروزی ۲-۰ برابر لیورن آغاز کردند و فردا در استادیو الیمپیکو به مصاف هلاس ورونا می روند.

“ما خوشحالیم که پس از پیروزی مقابل لیورنو به استادیو الیمپیکو برگشتیم، به مربی امیدواریم. برای ما فردا روز مهمی است تا به خوبی در این فصل به کارمان ادامه بدهیم.”

“به عنوان بخشی از همکاریمان با MLS ما برنامه ی “Don’t Cross the Line” را آغاز کردیم تا با نژادپرستی در فوتبال مبارزه کنیم. می خواهیم از پیشگامان این برنامه باشیم. MLS این برنامه را آغاز کرده و بسیار موفق بوده، ما هم می خواهیم آن را در ایتالیا اجرا کنیم تا افراد بیشتری با آن آشنا شوند.”

“فردا اولین گام خواهد بود، بازیکنان همگی با پیراهنی که تهیه کردیم به زمین مسابقه می روند و فیلمی هم به همین منظور تهیه کردیم. ما در زمین رقیب هستیم، ولی باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا این مشکل را حل کنیم. این فقط مشکل یک باشگاه نیست، ما همگی باید کنار هم باشیم و می خواهیم همه ی تیم ها به ما ملحق شوند.”

ابوالفضل بازدید : 115 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
fans 38115

رودی گارسیا سرمربی رم از مسئولین خواسته تا نیمکت تیمش را در مکانی نزدیک تر به کورواسود قرار دهند.

مربی فرانسوی قصد دارد با این حرکت رابطه ی بازیکنان و کادر فنی با تیفوسی ها جالوروسی را قوی تر کند، حتی با این وجود که تماشاگران در دیدار یکشنبه برابر هلاس ورونا اجازه ورود به جایگاه اختصاصی شان را ندارند.

بر اساس گزارشی که آنسا منتشر کرده از مسابقه بعدی، توتی و یاران رختکن و صندلی هایشان در بخش تریبونا مونته ماریو را ترک می کنن

ابوالفضل بازدید : 19 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)
CANDELA

 وینسنت کاندلا مدافع فرانسوی و سابق جالوروسی در مصاحبه ای با Rete Sport درباره وضعیت رم صحبت کوتاهی کرد.
” من از صحبت حدودا ۱ ساعته ای که با مربی در اردوی ریسکونه داشتم لذت بردم. او کسی است که تیم را به یک گروه تبدیل می کند. او لیگ فرانسه را به دست آورده است هر چند که لوشامپیونا کمی راحت تر از سری آ است اما به هر حال او لیل را پس از ۵۰ سال قهرمان فرانسه کرد. او تا به الان تاثیر شگفت انگیزی روی طرفداران رم داشته است. مسلما مدتی هماهنگی با تیم کمی زمان می برد اما پس از ۲ سال سخت و دشوار مردم دیگر صبر گذشته را ندارند. در رم اگر واقعا بخواهید مبارزه کنید زدن ۲۰ گل کمی زمان می برد در غیر این صورت کار در اینجا دشوار است. ”
کاندلا همچنین در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد که اگر بلان به نیمکت جالوروسی می آمد، آن وقت کاندلا هم به عنوان دستیار و بخشی از تیم به نیمکت رم می پیوست.
” اگر او به رم می آمد این می توانست فوق العاده باشد. من می توانستم بخشی از تیم باشم و در کارهای زیادی به رم کمک کنم. “

ابوالفضل بازدید : 18 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)
olimpico 840

 باشگاه آ اس رم در صفحه توییتر خود اعلام کرد که پس از پیروزی مقابل لیورنو در هفته اول رقابت های فصل جدید سری آ، ۲۰ هزار بلیط برای اولین بازی خانگی رم در این فصل مقابل هلاس ورونا به فروش رسیده است.
” ۱/۹/۲۰۱۳ رم – ورونا. زمان حضور در میدان المپیکو است. امروز ۲۰ هزار بلیط به فروش رسید. ”
رمیها باید روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران پذیرای هلاس ورونا باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 1,102
  • بازدید کلی : 25,005