loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 18 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
LAMELA-ITALY-ARGENTINA-8

علیرغم اینکه اریک لاملا در مصاحبه با اسکای اسپرت خبر حضورش در لندن را تکذیب کرده، اما خبرگزاری آنسا گزارش داده که این بازیکن آرژانتینی در ساعات راهی انگلستان خواهد شد تا انتقالش به تاتنهام را نهایی کند.

کوکو پس از حضور در لندن تست های پزشکی اسپرز را پشت سر می گذارد و بلافاصله قراردادش را هم امضا می کند.

از سوی دیگر، TMW گزارش داده که آدم لیائیچ پس از جلسه ای که مسئولین فیورنتینا داشته به همراه پدرش با چهره ای ناراحت ساختمان باشگاه را ترک کرده است.

او از هم تیمی هایش هم خداحافظی کرده و حالا رم در انتظار اوست.

ابوالفضل بازدید : 23 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
totti florenzi de rossi 00

 رم موفق شد در اولین هفته رقابت های فصل جدید به لطف دو گل دروسی و فلورنزی، ۲-۰ لیورنو را در خارج از خانه شکست دهد تا پس از ۶ سال بار دیگر طعم برد در هفته اول را بچشد.
شوت زیبای دنیله در فاصله ۲۵ متری با دروازه در دقیقه ۶۵ و پاس در عمق زیبای کاستان برای فلورنزی در دقیقه ۶۷ و شوت زیبای فلو به کنج دروازه باردی کافی بود تا گرگها در عرض ۲ دقیقه به رم واقعی تبدیل شوند و دو بازیکن اهل رم ۳ امتیاز را به حساب گارسیا و شاگردانش بریزند.
لیورنو در این دیدار در نیمه اول به طور کامل در دفاع خود فرو رفته بود و در نیمه دوم هم اگرچه کمی بیشتر صاحب توپ شدند اما هرگز دسانکتیس را مجبور به واکنش نکردند. با این حال بازی تیم میزبان باعث شد تا پسران گارسیا پاسکاری عمودی را به جای افقی در دستور کار خود قرار دهند. فوتبال ایتالیا در حال تکامل است درست مثل سایر نقاط جهان اما هنوز هم هواداران حس دیگری به قهرمانان شهر خود دارند: توتی، دروسی و فلورنزی. زادگان شهر ابدی. پایتخت کشور چکمه ای. این ۳ بیش از بقیه دلیل اصلی عشق من و تو به جالوروسی می شوند.
کاپیتان ۳۶ ساله در سالیان قبل چندین بار فرصت انتقال به اسپانیا، انگلیس و جاهای دیگر را داشت اما در پایتخت ماند. دروسی اخیرا در راه چلسی قرار گرفته بود اما در نهایت او هم ماندنی شد. اما فلورنزی اگر چه پیشنهدی از خارج از کشور دریافت نکرده تا کنون اما چه در حرف هایش، چه در بازی اش و در شناسنامه اش نشان داده که متعهد به رم است و او نیز پیشنهادات خارجی را رد خواهد کرد.
این ۳ خیلی خوب و بیش از سایرین می دانند پیراهنی که پوشیدند چه معنی و مفهومی می دهد. آنها احساسان و انتظارات هواداران را درک می کنند چون خودشان هم طرفدار این باشگاه هستند. حالا رم امیدوار است که پیروزی مقابل لیورنو آغاز یک فصل پر از موفقیت برای تیم اول پایتخت باشد و پس از ۲ سال بار دیگر به اروپا راه یابد. شاید به لطف ۳ قهرمان شهر رم!

ابوالفضل بازدید : 31 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
Vazzolese-Fiorentina amichevole

آنجلو کریستوفولتی ایجنت فیفا در خصوص شروع کار رم در سری آ و فعالیت های باشگاه در بازار نقل و انتقالات صحبت کرده است.

از عملکرد رم گارسیا متعجب شدید؟

“تعجب کردم چون زمانی زیادی برای هماهنگی با تیمش نداشته است. فکر می کنم رم نسبت به گذشته تیم تر شده، و بازیکنان هم عملکرد خوبی داشتند.”

تصور می کردید اولین گل را دروسی بزند؟

“این بازیکن مشکلاتی داشته، باید صبر داشت و در مورد توانایی فنی او شکی نیست.”

چه کسی نظر شما را بیشتر جلب کرد؟

“مایکون فوق العاده بود، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر بیمه کردن سمت راست.”

لاملا حالا بازیکن تاتنهام است…رم چقدر ضرر می کند؟

“ضرر بزرگی است، من همیشه گفتم که لاملا چیزی از یووتیچ کم ندارد و می توانم این را ثابت کنم، و رفتن او ضرر بزرگی برای رم است.”

صحبت از لیائیچ است به عنوان جانشین او، نظرتان چیست؟

“یک بازیکن مستعد دیگر که توسط پانتالئو کوروینو کشف شد. با این حال، لیائیچ فعلا در حد لاملا نیست. او ثبات ندارد، و شاید مشکلش مسائل روانی است.”

از بین ماتری و هرناندز کدام یک برای خط حمله بهتر است؟

“با احترام به بازیکنی عالی چون ماتری، من ترجیح می دهم که روی هرناندز سرمایه گذاری کنم چون استعداد زیادی دارد.”

ابوالفضل بازدید : 23 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
DavideAstori_2883081

باشگاه کالیاری خبر فروش داویده آستوری پیش از بسته شدن بازار نقل و انتقالات را تکذیب کرده است.

در روزهای اخیر برخی منابع خبری ادعا کردند که رم و میلان برای جذب ملی پوش ایتالیایی با هم رقابت می کنند، اما ماسیمو چلینو رئیس باشگاه کالیاری چنین موضوعی را رد کرد و حالا نیکولا سالرنو مدیر ورزشی ساردنی ها هم در خصوص این مسئله توضیح داده است.

“هیچ مذاکره ای برای آستوری نیست. نه با میلان و نه با رم.”

“هیچ کدام از این دو باشگاه در طول پنجره نقل و انتقالات او را از ما نخواسته اند.”

این بازیکن ۲۶ ساله اخیرا در آستانه پیوستن به ناپلی قرار داشت اما انتقال او به سن پائولو در لحظات آخر منتفی شد.

ابوالفضل بازدید : 99 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
LAMELA-FIUMICINO-AIRPORT-TOUR

 اریک لاملا وارد لندن شده است تا قرارداد ۳۰ میلیون پودی اش با تاتنهام را به امضا برساند.
پس از آنکه چلسی هفته گذشته ویلیان دیگر هدف تاتنهامی ها را از آن خود کرد، فرانکو بالدینی مصمم تر از قبل برای جذب لاملا تلاش کرد تا استعداد آرژانتینی را به انگلستان ببرد. او پیشنهادش را طبق خواسته رمیها افزایش داد تا لاملا با ۲۵٫۵ میلیون یورو به تاتنهام برود و ۶۶ هزار یورو در هفته نیز دستمزد اوست. انتظار می رود این انتقال تا قبل از روز پنجشنبه رسمی شود.

ابوالفضل بازدید : 282 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (1)
thauvin

رم در فرانسه در پی یافتن جانشینی برای اریک لاملا است.

جالوروسی فلورن تائووین را زیر نظر گرفته، بازیکنی مستعد که در سال ۲۰۱۱ با نظر رودی گارسیا از باستیا به لیل پیوست.

حالا سرمربی فرانسوی رم علاقه مند است تا این ستاره ی جوان را به شهر ابدی ببرد.

تائووین آمار فوق العاده ای در تیم ملی جوانان فرانسه داشته و در ۱۶ مسابقه ۸ گل به ثمر رسانده است. او چندی پیش به مقام قهرمانی جوانان جهان هم دست پیدا کرد.

فصل گذشته او به طور قرضی مجددا برای باستیا بازی کرد و در ۳۵ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رساند.

به هر صورت، جذب تائووین ۲۰ ساله کار آسانی نیست زیرا لیل در ازای او ۱۵ میلیون یورو می خواهد.

این فرانسوی جوان توانایی بازی در پست هافبک تهاجمی و وینگ چپ را دارد.

المپیک مارسی هم یکی دیگر از مشتریان اوست.

ابوالفضل بازدید : 20 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
134723-3

دو بازیکن سابق جالوروسی در دهه ی ۹۰، فابیو پتروزی و روجیئرو ریتزیتلی در یک مصاحبه رادیویی نظراتشان را در خصوص اولین بازی رم در فصل ۱۴-۲۰۱۳ سری آ بیان کردند.

شاگردان رودی گارسیا موفق شدند فصل جدید را با پیروزی ۲-۰ برابر لیورنو آغاز کنند و شروع خوبی داشته باشند.

پتروزی گفت: “رم خوب بود، اما باید محاسن و معایب را با هم ببینیم. به هر صورت تیم عملکرد خوبی داشت. برای بوریلو متاسفم، چون برای هر توپی که آمد جنگید، و فرصت هایی هم برای خودش ایجاد کرد. مایکون بسیار خوب بود، بازیکنی که هر وقت آماده باشد تاثیرگذار خواهد بود. او به جام جهانی برزیل هم فکر می کند. حضور دسانتیس مهم بود، من به او علاقه ی زیادی دارم چون خط دفاعی را خوب هدایت می کند و از شخصیت خوبی برخوردار است. اما کارهای رم کمی در بازار عجیب بوده، از دست دادن لاملا وقتی بازیکنی در آن پست ندارید کار را سخت می کند.”

اما ریتزیتلی در ادامه بحث فقط به مسائل مربوط به دیدار برابر لیورنو پرداخت: “واکنش بسیار امیدوارکننده ای از جانب رم بود. درست است که حریف لیورنو بود، اما جالوروسی بسیار خوب بازی کرد، ما فقط باید در ادامه لیگ همین طور به کارمان ادامه بدهیم.”

ابوالفضل بازدید : 21 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)
Benoît Assou-Ekotto

جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور در وب سایت رسمی اش در خصوص آخرین فعالیت های رم در بازار نقل و انتقالات نوشته است.

در ساعات اخیر برخی منابع خبری از احتمال معاوضه ی فدریکو بالزارتی و آسو اکوتو نوشته بودند.

“رم و تاتنهام به مذاکرات ادامه می دهند، و البته بحث بر سر آینده ی لاملا هنوز پابرجاست. طرفین در خصوص پاداش هایی که باید در قرارداد او ذکر شود مذاکره می کنند، و رم خواستار این است که تاتنهام مبلغ پیشنهادی اش را بالا ببرد. در طول این مذاکرات، طرفین حتی در خصوص انجام یک معاوضه هم صحبت کرده اند. و احتمال جابه جایی دو مدافع چپ وجود دارد. فدریکو بالزارتی به انگلستان برود، و آسو اکوتو هم به رم بیاید. البته این فعلا فقط یک شایعه است، و انجامش دشوار. اما طرفین در مورد آن صحبت کرده اند. از سوی دیگر، لاملا در انتظار چراغ سبز باشگاه برای سفر به لندن است…”

اکوتوی ۲۹ ساله نزدیک به ۲۰۰ بازی برای اسپرز انجام داده و از مهره های ثابت تیمش محسوب می شد، اما مدافع کامرونی فصل گذشته به دلیل مصدومیت های متعدد فقط ۱۱ بار در لیگ برتر به میدان رفت.

ابوالفضل بازدید : 21 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (1)
zampaaa

عملکرد ضعیف آبل هرناندز باعث شد تا جنارو گتوزو سرمربی پالرمو به شدت از این بازیکن انتقاد کند و امروز هم  مائوریتزیو زامپارینی رئیس صورتی ها به شدت از نحوه بازی ملی پوش اروگوئه ای گلایه کرده است.

اما با این حال، زامپارینی مثل گذشته همچنان رابطه بدش با باشگاه رم را نشان داده است.

“هرناندز در رم؟ حتی در ازای ۲۰ میلیون یورو هم او را به آنها نمی فروشم. این بازیکن فروشی نیست.”

برخی منابع خبری ادعا می کنند که والتر ساباتینی مدیر ورزشی رم قصد دارد با پیشنهادی ۵-۶ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن اقد

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
Luciano Spalletti

رودی گارسیا اولین فصل حضورش در رم و سری آ را همچون لوچانو اسپالتی آغاز کرد.

دیشب جالوروسی موفق شد در اولین بازی فصل ۱۴-۲۰۱۳ سری آ با نتیجه ۲-۰ لیورنو را از شکست بدهد و به بردی شیرین در آرماندو پیچی دست پیدا کند.

نکته ی جالب گلزنی دنیله دروسی برابر توسکان ها بود. “کاپیتان آینده” در اولین بازی فصل ۰۷-۲۰۰۶ سری آ موفق شده بود در استادیو الیمپیکو دروازه ی لیورنو را باز کند و رم اسپالتی را به پیروزی برساند، مربی ای که دومین فصل حضورش در شهر ابدی را سپری می کرد.

مانسینی در آن بازی برتری رم را دو برابر کرد و دیشب هم این الساندرو فلورنزی بود که موجب شد شروع کار گارسیا بهتر رقم بخورد. فرصت طلبی فلورنزی، که در پستی شبیه به بازیکن برزیلی به میدان رفته بود، همان نتیجه هفت سال پیش را رقم زد.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,112
  • بازدید کلی : 25,015