loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Simone Tiribocchia_resize_526_394

سیمونه تریبوکی مهاجم باتجربه ایتالیایی، که هوادار سرسخت رم هم محسوب می شود، از شروع خوب تیم محبوبش در این فصل گفته است.

تریبوکی، که در حال حاضر پیراهن ویچنزا را به تن می کند، در مصاحبه با رادیو مانا مانا گفت: «انتظار نداشتم که رم این طور باشد. از اینکه رم گل نمی خورد تعجب کردم، خط هافبک تیم یکی از قویترین های اروپاست و سیستم بازی یک تیم برنده را دارند. رم خیلی عوض شده است.»

«هرگز به رم نزدیک نبودم، ولی دو سه سال پیش خبرهایی بود. البته شانس آوردم که به آنجا نرفتم و گرنه پدرم سکته می کرد چون او هم تیفوسی رم است.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 27 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
Guidolin fsd

فرانچسکو گیدولین، سرمربی اودینزه، تلاش می کند تا شاگردانش را برای دیدار حساس برابر رم آماده کند.

ساکنین انزو فریولی قصد دارند هفته آتی نتیجه خوبی برابر رم کسب کنند، اما سرمربی باتجربه می داند که باید به مصاف حریفی بسیار قدرتمند بروند.

«رم از نظر فنی قویتر از سایر تیم هاست. آنها حالا اعتماد به نفس فوق العاده ای هم دارند و درک کرده اند که چه توانایی هایی دارند.»

«رم در حال حاضر شرایطی عالی دارد و رویارویی با تیمی که قدرتنش تنها از نظر فنی نیست دشوارترین بازی ممکن خواهد بود.»

«توتی نیست؟ رم بازیکن بزرگ و باتجربه ای را از دست داده، اما بوریلو هم هست که خصوصیات خوب دیگری دارد.»

گیدولین در رابطه با درخشش کاپیتان توتی در این فصل هم نظرش را بیان کرد.

«گارسیا خیلی زیرکی به خرج داد که توتی را در پست مهاجم کاذب قرار داد و او در سالهای اخیر ثابت کرده بود که چه بازیکن بزرگی است و به راحتی می تواند در آن پست بازی کند. البته باید به این هم اشاره کنیم رم برابر ناپلی از یک مهاجم واقعی استفاده کرد و بوریلو توانایی های عالی و از خودگذشتگی اش را نشان داد.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
roma totti garcia a9cbb-98539-1382129888

باشگاه رم تایید کرده که فرانچسکو توتی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است در یک ماه آتی قادر به همراهی تیمش نباشد.

کاپیتان در پیروزی ۲-۰ جالوروسی برابر ناپلی از زمین مسابقه بیرون رفت و امروز صبح باشگاه تایید کرده که عضله پای او آسیب دیده است.

رم همچنین اضافه کرده که وضعیت ستاره ی ۳۷ ساله ۱۰ روز دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما او قطعا دیدار تیمش برابر اودینزه و کیه وو را از دست خواهد داد.

حضور توتی در دو دیدار برابر تورینو و ساسولو هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ابوالفضل بازدید : 16 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
garcia dds76

رودی گارسیا، سرمربی رم، پس از کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ گفتگویی با Le Parisien داشته است.

چطور این قدر سریع زبان را یاد گرفتی، به خاطر اسپانیایی بود؟

«اسپانیایی صحبت کردن ممکن است یک بدی هم داشته باشد، چون استفاده از برخی جملاتش در ایتالیا غلط است. گرامر ایتالیایی مثل فرانسوی است، و این طور کار آسان تر شد. در جوانی هم لاتین خوانده بودم و این کمکم کرد.»

احساس می کنی که شرایط را عوض کردی؟

«همان کار همیشگی را انجام می دهم، روزهایم را در تریگوریا سپری می کنم. برخی مسائل را در باشگاه عوض کردم، و چیزهای دیگری آوردم. یکی از بزرگترین امتیازات این است که ما یک خوابگاه داریم و بازیکنان می توانند تمام وقت اینجا باشند.»

«ترجیح می دهم در تریگوریا بمانم ولی امکانش نیست. پس از پیروزی برابر اینتر ۱۰۰۰ نفر در فیومیچینو منتظرمان بودند، و این تازه در هفته هفتم بود.»

به نظرت می توانید قهرمان لیگ ایتالیا شوید؟

«نه، آدمی هستم که به فکر گذشته هست اما در حال زندگی می کند. به این فکر نمی کنم که در یک سال یا پنج سال آینده چه می کنم، یا اینکه در ماه می چه اتفاقی می افتد.»

چه چیزی بیشتر باعث تعجب شما شده است؟

«حضور رسانه ها و علاقه شدید هواداران. مردم با رم زندگی می کنند، این تیم همسر و دینشان است. آخرین باری که قهرمان شدند ماه ها جشن گرفتند.»

«چنین رفتاری ندارم، ولی از آن لذت می برم. بازگرداندن خنده و غرور هواداران واقعا باعث خوشحالی است.»

حفظ زندگی خصوصی در چنین شرایطی ممکن است؟

«بله، مکان هایی هست که می توانید در آنها احساس راحتی کنید. وقتی آمدم از شهر دیدن کردم. حالا یک رم دیگر را جور دیگری می بینم، راه های مخفی رم را بلدم، آنهایی که فقط رمی ها از آنها خبر دارند.»

«جاهای دیدنی زیادی برای دیدن هست. عصرها بیرون می روم و این شهر شگفت انگیز را می بینم.»

چیزهای بیشتری در مورد فرهنگ رم یاد گرفتید؟

«نه، هنوز نه. باید اول زبانم را قویتر کنم.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 15 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
totti1a057de-620x348

به شکلی عجیب در انگلستان توجه کمی به فرانچسکو توتی می شود، اما هنوز برخی هستند که در جزیره با دقت بازیهای ستاره ۳۷ ساله رم را دنبال می کنند.

روزنامه بریتانیایی گواردین امروز با انتشار گزارشی از کاپیتان تمجید کرده و از فصل فوق العاده ای که او پشت سر می گذارد نوشته است.

گواردین در بخشی از این گزارش نوشته که توتی همچون شراب است و گذشته زمان فقط بر ارزش و کیفیت آن می افزاید.

روزنامه معتبر جزیره نوشته: «اگر او به رئال مادرید می رفت جام های زیادی کسب می کرد، اما او در پی چیز دیگری بود و خودش را وقف یک باشگاه کرد. تحسین شدن در شهری که در آن متولد شده قطعا پاداش خوبی برای او بوده است».

ابوالفضل بازدید : 18 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
prade9-1377065886

فیورنتینا دیروز پیروزی تاریخی برابر یوونتوس کسب کرد و این باعث خوشحالی هواداران جالوروسی هم شده است.

دنیله پراده مدیر ورزشی فیورنتینا، که سالها در باشگاه رم فعالیت می کرد، در رابطه با پیروزی درخشان تیمش گفت: «صدها پیام از جانب هواداران جالوروسی دریافت کردم که از من، مونتلا، پیزارو و آکوئیلانی تشکر کردند. رم تیم بسیار قدرتمندی دارد و مهمترین موضوع حالا حفظ تمرکز است. گارسیا فوق العاده کار کرده و به مسئولین باشگاه تبریک می گویم که توانسته اند تیمی بسازند که آماده قهرمانی است.»

 

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
lotitomangia

رم دوباره اوج گرفته و صدرنشین بی چون و چرای این فصل سری آ شده است.

اما، در گوشه دیگری از پایتخت، یک تیم هست که شرایط بسیار بدی پیدا کرده است.

لاتزیو در این فصل باخت های وحشتناکی داشته(دو باخت سنگین برابر یوونتوس، ناکامی در دربی، و آنها در چهار بازی اخیر خارج خانه فقط یک امتیاز کسب کرده اند) و رای اسپرت با انتشار گزارشی شوکه کننده از استعفای ولادیمیر پتکوویچ سرمربی خوشفکر این تیم خبر داده است.

البته برخی منابع خبری دیگر ادعا می کنند که پتکوویچ برای تغییر شرایط دو مسابقه دیگر فرصت دارد و باید برابر آپولون لیماسول(در لیگ اروپا) و کالیاری نتایج خوبی بگیرد.

از سینیشا میهاییلوویچ سرمربی تیم ملی صربستان و ستاره سابق لاتزیو به عنوان یکی از گزینه های مسئولین این باشگاه نام برده می شود. ادی ریا سرمربی سابق آنها هم یکی دیگر از گزینه های فعلی است، و خود این مربی هم خبر بازگشت احتمالی به استادیو الیمپیکو را رد نکرده است.

اما دیروز هم اتفاقی عجیب و البته مضحک برای لاتزیو رخ داد که احتمالا آنها تا مدت ها آن را فراموش نخواهند کرد.

ماجرا از این قرار است که پس از شکست ۲-۱ برابر آتالانتا، اتوبوس لاتزیو به ورزشگاه نیامد و بازیکنان رئیس کلودیو لوتیتو مجبور شدند با تاکسی خودشان را به فرودگاه برسانند!

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)

مصدومیت کاپیتان تنها ۳۰ دقیقه پس از شروع بازی مقابل ناپولی باعث شد تا رم خیلی زود فرمانده خود را در آن دیدار از دست بدهد. با این حال خوش بینی هایی به وجود آمد و گفته می شد شاید رم تنها در دیدار هفته آینده مقابل اودینزه نتواند از رهبر خود استفاده کند اما حالا شرایط کمی متفاوت به نظر می رسد و نگرانی هایی در اردوی رم به وجود آمده است. در ابتدا گفته می شد که او از ناحیه پشت ران یعنی زیر باسن اش مصدوم شده اما اکنون گفته می شود که شاید تاندون او هم ضرب دیده باشد. با این حال این هنوز قطعی نیست و نمی تواند کاپیتان را نگران کند و باید به انتظار آزمایش های بعدی نشست.
روز های دوشنبه و سه شنبه توتی آزمایش های x-ray را انجام خواهد داد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. در حال حاضر اعم از آسیب عضلانی، فرضیات بسیاری در مورد مدت زمان این مصدومیت هم وجود دارد. با این حال اگر تاندون کاپیتان هم صدمه دیده باشد این می تواند برای مدت زمانی باعث دوری کاپیتان از میادین شود. مصدومیت تاندون در میان بازیکنان ایتالیایی در این سن و سال معمولا مشکلاتی را به وجود می آورد اما ۲۲ سال بازی در سری آ و البته پشت سر گذاشتن مصدومیت هایی به مراتب سخت تر می تواند این امید را به وجود آورد که حتی در صورت چنین مصدومیتی، کاپیتان به زودی به میادین بازگردد.
با این حال این به هیچ وجه خبر خوشایندی برای رودی گارسیا نخواهد بود. امروز بازیکنان استراحت کردند و تمرینات تعطیل بود اما با شروع این هفته آزمایشاتی روی پای کاپیتان صورت خواهد گرفت و مشخص خواهد شد که برای چه مدت زمانی او نمی تواند رم را همراهی کند. امیدواریم فرانچسکوی بزرگ به زودی به ما ملحق شود …

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

Florenzi Bertolacciurl

پس از کسب بردی درخشان برابر ناپلی، سرمربی رم رودی گارسیا یک روز به بازیکنانش مرخصی داده بود.

الساندرو فلورنزی هم از فرصت استفاده کرد و به همراه دوست دخترش برای تماشای دیدار جنوا-کیه وو به ماراسی رفت و شاهد پیروزی ۲-۱ میزبان با گلهای آلبرتو جیلاردینو بود.

هافبک جوان جالوروسی در صفحه توئیترش نوشته: «در جنوا با دوست فوق العاده ام برتولاچی بودم.»

آندره آ برتولاچی، که هنوز بازیکن رم محسوب می شود، امروز برای جنوا به میدان نرفت.

ابوالفضل بازدید : 19 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
pallotta

رئیس جیمز پالوتا سه شنبه به ایالات متحده بازخواهد گشت.

مرد شماره یک باشگاه رم، که از نزدیک شاهد پیروزی تیمش برابر ناپلی بود، در روزهای اخیر با شیخ حامد بن احمد آل حامد دیداری داشت و با این تاجر ثروتمند در رابطه پروژه های جالوروسی از جمله ساخت یک ورزشگاه جدید صحبت کرد.

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده ملاقات طرفین نتایج مثبتی به همراه داشته، اما فعلا بعید به نظر می رسد که اتفاق مهمی رخ دهد.

ایل تمپو همچنین نوشته که احتمالا به زودی پروژه ورزشگاه جدید رم رونمایی خواهد شد.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,127
  • بازدید کلی : 25,030