loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 18 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
roma rudi garcia 2123049

رم همچنان در سری آ به پیروزی می رسد و به صدرنشینی ادامه می دهد.

تیمی که رودی گارسیا ساخته جذاب و بی رحم به نظر می رسد و رکورد بی نظیری خلق کرده است.

کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ از چشم رسانه های اروپایی دور نماند و آنها با انتشار گزارش های متعدد رم را مورد تحسین قرار دادند.

نگاهی اجمالی داریم به گزارش های چند منبع خبری معتبر دنیای فوتبال در مورد رم.

اکیپ: جالورسی ناپلی را هم ۲-۰ برد. با اینکه بالزارتی نبود و توتی و ژروینیو هم مصدوم شدند. در غیاب کاپیتان، میرالم پیانیچ تکلیف مسابقه را مشخص کرد و برابر دیدگان مارادونا و ۴۵ هزار هوادار دو گل زد. به نظر هیچ چیز قادر به متوقف کردن تیم رودی گارسیا نیست.

مارکا: رم متوقف نمی شود. آنها «ماشین پیروزی» هستند. این هشتمین پیروزی متوالی بود. برابر تیم رودی گارسیا انگار هیچ اتفاقی به سود حریف نمی افتد. رم تبدیل به یک ماشین پیروزی شده، ۲۲ گل زده و فقط ۱ گل خورده. برابر ناپلی موفقیت بدون کمک کاپیتان به دست آمد، چون او به دلیل مصدومیت تعویض شد.

موندو دپورتیوو: رم به روند فوق العاده اش ادامه داد و مارادونا برای رم شانس آورد. این باعث شد که اختلاف دو تیم در جدول به پنج امتیاز برسد.

گواردین: پیانیچ به رم کمک کرد تا به پیروزی ادامه بدهد. هافبک بوسنیایی یک ضربه ایستگاهی عالی زد، و بعد هم پنالتی که مارکو بوریلو گرفته بود را گل کرد.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 26 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
mardona b77a3d-28546-1382126644

جمعه دیگو آرماندو مارادونای بزرگ بالاخره برای تماشای یک فوتبال ایتالیایی به ورزشگاه رفت.

اسطوره دنیای فوتبال سالها به دلیل مشکلاتی که به دلیل مالیات پرداخت نشده اش بوجود آمده بود  اجازه ورود به خاک ایتالیا را نداشت، اما اخیرا این موانع از سر راهش برداشته شده و او می تواند آزادانه به کشورش محبوبش سفر کند.

دیگوی بزرگ به دعوت باشگاه رم و پس از تماس تلفنی کاپیتان فرانچسکو توتی در استادیو الیمپیکو حاضر شد تا برای اولین بار از روی سکوها ناپلی را تشویق کند.

اما مارادونا با دقایقی تاخیر در الیمپیکو حاضر شد. او در دوران بازیش هم ستاره وقت شناسی نبود، ولی این بار دلیل تاخیر او چه بود؟

بر اساس گزارشی که ایل تمپو منتشر کرده تاخیر پرواز میلان-رم باعث شد که دیگو ۸ دقیقه ابتدایی مسابقه جمعه را دست بدهد. زمانی که او وارد جایگاه ویژه شد هواداران پارتنوپی با سر دادن شعار «فقط یک مارادونا هست» اسطوره آرژانتینی را تشویق کردند. البته واکنش طرفداران جالوروسی هم شعار «فقط یک کاپیتان هست» بود!

تاخیر دیگو باعث شد که برنامه های ویژه ای که باشگاه رم برای استقبال از او تدارک دیده بود انجام نشود، اما بالاخره رئیس جیمز پالوتا به آرزویش رسید و ملاقاتی با این چهره ی مشهور دنیای فوتبال داشت.

گفتنی است که پس از مسابقه جمعه، دیگوی بزرگ شام را در کنار کاپیتان توتی و رئیس پالوتا صرف کرد.

ابوالفضل بازدید : 15 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
roma napoli 2-0 2129885

مورنو توریچلی، یار سابق یوونتوس و فیورنتینا، بر این باور است که پیروزی برابر ناپلی روحیه ی جالوروسی را قویتر می کند.

توریچلی، که در سال ۲۰۰۵ کفش هایش را آویخت، در مصاحبه با رادیو Crc گفت: «رم-ناپلی مسابقه بسیار پایاپایی بود و مشخص است که در چنین بازیهایی اتفاقات کوچک می تواند نتیجه را رقم بزند. فاصله آنها بسیار کم بود. رم و ناپلی تیم هایی هستند که بهتر از بقیه در ایتالیا بازی می کنند. معتقدم که تا پایان فصل این دو برای کسب قهرمانی رقابت می کنند. این پیروزی روی روحیه جالوروسی تاثیر می گذارد. اما حتی وقتی تیم شکست می خورد می توان بازی را آنالیز کرد و یک انگیزه جدید برای تلاش کردن به دست آورد.»

ابوالفضل بازدید : 16 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
marchegiani

لوکا مارکجیانی، سنگربان مشهور ایتالیایی در دهه ۹۰، نظرش را در رابطه با پیروزی ۲-۰ رم برابر ناپلی بیان کرده است.

«ناپلی بازی خودش را انجام داد و ممکن بود که نتیجه دیگری هم رقم بخورد.»

«از برخی بازیکنان ناپلی انتظار بیشتری داشتم، اما مشخص است که برخی اتفاقات نتیجه و جریان بازی را رقم زد. پس از آزمون بزرگی که برابر میلان داشتند، فکر می کردم که ناپلی کیفیت بیشتری از خودش نشان بدهد.»

«این را هم باید در نظر گرفت که رم-ناپلی پس از بازیهای ملی انجام شد.»

«پاندف می توانست و باید از آن موقعیت بهتر استفاده می کرد. البته دسانتیس این بازیکن مقدونیه ای را می شناسد و می دانست چه حرکتی انجام خواهد داد.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 31 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
pjanic 2125922

میرالم پیانیچ روزهای رویارویی را سپری می کند.

هافبک بوسنیایی، که در روزهای اخیر با تیم ملی کشورش بلیت سفر به برزیل را قطعی کرده، دیشب مهارتش را روی ضربات ایستگاهی نشان داد و دو بار دروازه ی ناپلی را باز کرد.

روزنامه فرانسوی فیگارو با انتشار گزارشی به بررسی وضعیت رم و کسب هشتمین پیروزی متوالی در سری آ پرداخته است. فیگارو نوشته پیانیچ با به ثمر رساندن این دو گل استادیو الیمپیکو را روشن کرد و رم «توقف ناپذیر» همچنان پیش می رود.

دیلی میل هم از پیانیچ به عنوان ستاره ی دیدار حساس رم-ناپلی نام برده است. روزنامه انگلیسی به صعود تاریخی پیانیچ و تیم ملی بوسنی و هرزگوین به جام جهانی ۲۰۱۴ اشاره کرده و از دو گل ستاره ی بازیساز جالوروسی برابر دیدگان دیگو مارادونای بزرگ نوشته است.

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 20 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
perrotta ddss

سیمونه پروتا، اسطوره جالوروسی، در مصاحبه با Deejay Football Club از موفقیت های رم در این فصل ابراز خوشحالی کرد.

قهرمان جهان گفت: «این تیم تعادل فوق العاده ای دارد، امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.»

چهره ی محبوب رمی ها، که فصل گذشته خداحافظی تلخی داشت، در مورد درخشش دنیله دروسی هم گفت: «دروسی می تواند به خوبی بازیسازی کند، اما این نباید تنها کار او باشد. اسپالتی پیزارو را داشت، حالا استروتمن و پیانیچ هستند. او باید آزادانه در کارهای دفاعی و تهاجمی شرکت کند، نه اینکه فقط یکی از اینها را انجام بدهد. زمانی که او آزاد باشد ویرانگر می شود.»

ابوالفضل بازدید : 16 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
FBL-ITA-SERIEA-AS ROMA-NAPOLI

والتر ماتزاری سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر تورینو از رم تمجید کرد.

نراتزوری در دیدار قبلی با نتیجه ۳-۰ برابر جالوروسی شکست خورد و از نظر ماتزاری هر تیمی ممکن است برابر شاگردان رودی گارسیا دچار مشکل شود.

«طبیعی است که وقتی مقابل رم بازی می کنید، با توجه به کیفیتی که دارند، دچار مشکل شوید. آنها مربی بسیار خوبی هم مثل گارسیا دارند. آنها تمامی ابراز لازم را برای رقابت کردن تا پایان فصل دارند.»

ماتزاری در رابطه با شکست ۲-۰ تیم سابقش ناپلی برابر رم در دیدار دیشب هم گفت: «بازی را ندیدم. بازی اروگوئه-آرژانتین را دیدم چون می خواستم عملکرد پالاسیو و کامپانیارو را بررسی کنم.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 21 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
Micah-Richards-Manchester-City_2548276

علیرغم انتشار خبرهایی مبنی بر علاقه مندی رم به میکا ریچاردز، مدافع انگلیسی اعلام کرده که خواهان ادامه حضورش در منچسترسیتی است.

از این بازیکن ۲۵ ساله به عنوان یکی از گزینه های جالوروسی در ژانویه برای تقویت خط دفاعی نام برده می شود، و برخی ادعا می کنند که او قصد دارد با پیوستن به تیمی دیگر برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلستان و رفتن به جام جهانی ۲۰۱۴ تلاش کند.

با این حال، ریچاردز چنین خبرهایی را تکذیب کرده و از علاقه اش به سیتی گفته است.

«در ابتدای فصل گفتم که می خواهم برنامه های مربی را ببینم.»

«از آنجایی که جزئی از برنامه هایش هستم، باید ببینیم در آینده چه می شود، اما در منچسترسیتی خوشحالم.»

«از ۱۴ سالگی اینجا هستم، این باشگاهی است که عاشقش هستم.»

«قبل از مصدومیت هایم، انتخاب اول بودم. این وضعیت فقط به خاطر مصدومیت هایم است و اینکه پابلو زابالتا خیلی خوب کار کرده است.»

«به هر صورت، حالا آماده هستم و می خواهم به همه نشان بدهم که چه توانایی دارم.»

منبع : asroma27.com

ابوالفضل بازدید : 14 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
nela

 سباستیانو نلا ستاره سال های دور تیم فوتبال رم پس از پیروزی جالوروسی مقابل ناپولی در مورد این بازی اظهار نظر کرد.
” ناپولی در مقابل رم در زمان هایی از بازی خودش را گم کرده بود و نمی توانست کاری انجام دهد. تصور می شد که بازی متعادلی را تماشا کنیم و همینطور هم شد اما پس از پس از یک صحنه بازی تحت تاثیر قرار گرفت و رم عملا سوار بر بازی شد. البته که عملکرد رم بهتر بود اما پنالتی هم کاملا بازی را تغییر داد. ناپولی رویکرد اشتباهی در بازی داشت و بازیکنای زیادی از این تیم در این بازی اصلا نتوانستند بازی خوب شان را ارائه کنند. آنها نگران بودند. بیش از حد در مقطعی از بازی اشتباه می کردند و این می تواند باعث شود تا ۴ یا ۵ بازیکن عملکرد بزرگی نداشته باشند. ضربه پنالتی بسیار مورد بحث و انتقاد قرار گرفت اما این می توانست پنالتی باشد. بوریلو او را به خوبی می شناخت و پیش از بازیکن حریف از فرصت استفاده کرد. “

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,123
  • بازدید کلی : 25,026