loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 17 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
castan 82-1379425205

پس از برگزاری تمرینات امروز صبح رم در آستانه ی دیدار برابر بولونا، لیاندرو کاستان مدافع برزیلی مصاحبه ای با رماچنل داشت.

در این تیم خوب جا افتادی. تجربه ات در رم چطور می گذرد؟

«احساس خوبی دارم. در ابتدای سال گذشته گیج بودم، اما حالا خوبم. تریگوریا خانه ی دوم من است. شروع کردن با پنج پیروزی هم به ما خیلی کمک می کند.»

انتظارش را داشتی؟

«نه، اما به خاطر تلاش هایمان بوده که به آن دست پیدا کردیم. انتظارش را نداشتیم که در رده ی اول قرار بگیریم. هنوز بازیهای زیادی مانده، اما شروعمان عالی بوده است.»

شروع کارت را به یاد داری؟

«خیلی برایم ارزش دارد، می دانستم که منزس دارد کارم را در کورینتیانس دنبال می کند. از رم متشکرم، فراموش نمی کنم که وقتی در رم بودم برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم. من حالا هم تلاشم را انجام می دهم، و می دانم کارم سخت است چون مربی عوض شده، اما قهرمانی در اینجا اهمیت بیشتری دارد.»

به جام جهانی فکر می کنی؟

«باید ببینیم چه می شود، نمی دانم مربی چه تفکراتی دارد، اما آرامش و موفق شدن در رم برایم مهم است.»

چه چیزی در تیم عوض شده؟

«چیزهای زیادی عوض شده است. دوست ندارم در موردش صحبت کنم، ما خیلی در موردش حرف زدیم. احساس می کنم امسال سال بسیار خوبی برای ماست. بازیهای زیادی مانده، اما در مسیر صحیح قرار داریم.»

تو و بناتیا، فقط یک گل خوردید…

«یادم هست که قبل از شروع فصل می گفتند ما کنار هم خوب نیستیم، و حالا داریم ثابت می کنیم که اشتباه می کردند. اما دفاع کردن کار کل تیم است. مربی این را به تیم گفته، و همه به ما کمک می کنند. مربی به ما روحیه می دهد، و وقتی همه اعتماد به نفس داشته باشند اوضاع خوب می شود.»

پس از اینکه بناتیا گل زد به او چه گفتی؟

«عجب گلی زدی! خیلی برایش خوشحال بودم، او یک حرفه ای بزرگ است. اگر همین طور کم گل بخوریم، می توانیم موفق شویم.»

استروتمن گفته: «منتظر گلزنی لیو هستیم…

«سخت است(با خنده)، ترجیح می دهم جلوی گلزنی حریف را بگیرم.»

مایکون؟

«وقتی بازیکنی مثل او دارید همه ی حریفان به شما احترام می گذارند. خوشحالم که کنارش بازی می کنم، وقتی در برزیل بودم تماشای بازی او برایم جالب بود. به خاطر مصدومیتش متاسفم.»

دسانتیس؟

«او دروازه بانی است که خیلی با شما صحبت می کند و همیشه حواسش جمع است. داشتن گلری که در طول بازی با شما صحبت کند خیلی مهم است.»

بولونا؟

«بازی برابر بولونا سخت خواهد بود، و امیدوارم که هواداران برای کمک به ما به ورزشگاه بیایند، ما می دانیم که آنها تیم خوبی هستند.»

منبع :asroma27.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,101
  • بازدید کلی : 25,004