loading...
مرجع خبری آ اس رم
FHHFH

آرسنال پرسپولیس
1
منچسترسیتی
پیکان
0

ک/.احخ-8ع9گعخح
نننننن


ابوالفضل بازدید : 15 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
de rossi 45-1379

رم موفق شد با نتیجه ۵-۰ بولونا را در هم بکوبد و با کسب ششمین پیروزی متوالی بار دیگر صدرنشین سری آ شود.

دنیله دروسی پس از کسب این پیروزی شیرین در مصاحبه با اسکای اسپرت از هم تیمی هایش تمجید کرد.

ششمین پیروزی، این چه چیزی به شما می دهد؟

«امتیاز و روحیه و ثابت کردیم که مثل گذشته موقعیت ها را از دست نمی دهیم، حریف را دستکم نمی گیریم، و شاید هم بازی ضعیفی انجام بدهیم اما مثل یک تیم واقعی بازی می کنیم.»

۵-۰ هم که جلو بودید نمی خواستید گلی دریافت کنید…

«کارت بی موردی گرفتم، ولی برایمان مهم است، چیز زیبایی است وقتی بهترین دفاع را دارید، و معمولا وقتی تیمی بهترین خط دفاعی و خط حمله را دارد در صدر جدول قرار می گیرد و ما از این مسئله آگاهیم.»

چه چیزی باعث شد که دوباره بهترین دروسی شوی؟

«همیشه سعی می کنم خوب بازی کنم، سال گذشته بعضی وقت ها موفق می شدم، گاهی اوقات هم نه. من سبک بازی متفاوتی ندارم، و با کمال تواضع هم می گویم که باید به من کمک کنند و امسال مربی، هم تیمی ها و هواداران همگی به من کمک کرده اند.»

اسکودتو؟

«نه، بعد از پیروزی در شش مسابقه ممکن است دچار اشتباه شویم، رم تیم بسیار قدرتمندی است، و امسال تیمی واقعی شدیم و هدف بازگشت به اروپاست و ما به آن خواهیم رسید.»

کاپیتان آینده به سوالات خبرنگار مدیاست پرمیوم هم پاسخ داد.

به چیزی فکر می کنی؟

«در سالهای اخیر ضربات زیادی به ما وارد شده، و حالا انگیزه ی زیادی برای کسب پیروزی داریم.»

خشم و انگیزه ی زیادی در تیم برای کسب موفقیت دیده می شود…

«تیم می داند که در زمین مسابقه باید چه کند، مربی به شکلی فوق العاده ما را برای حضور در مسابقه آماده می کند. تیم بسیار منظمی شدیم که کمتر می دود، اما به شکلی مفیدتر، با توپ و بدون توپ حرکت می کنیم.»

همان بازیکن سابق شدی…

«من هم مقصر بودم، قطعا اشتباهاتی داشتم، و وقتی بد بودم یا خوب حتما دلیلی داشته، اما حالا می خواهم همین طور ادامه بدهم.»

در دو بازی بعدی با اینتر و ناپلی روبه رو می شوید…

«ما فقط شش بازی انجام دادیم، قطعا آنها سخت ترین بازیهای ما تا اینجا خواهند بود، و نمی دانم آنها ما را شکست می دهند یا ما پیروز می شویم. ولی قطعا ما با پیروزی برابر تیم هایی که در گذشته ما را شکست می دادند کار فوق العاده ای انجام دادیم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان این فصل سری A کدام یک از تیم های زیر است؟
    لوگوی ما

    تبلیغات متنی
    جایگاه تبلیغات متنی 5000تومان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,094
  • بازدید کلی : 24,997